niedziela, 3 marca 2013

SLOW DANCING

Witam was ja wraz z promieniami słońca, aż chcę się powiedzieć.. nareszcie :) Już za kilka dni prognozy przewidują sprzyjającą nam temperaturę. Mam nadzieję, że już niedługo okulary będą naszym niezbędnikiem. Wraz z nadchodzącą wiosną, pojawia się więcej energii do działania, no i coraz mniej czasu.. do matury. Ale przejdźmy do zestawu. Stylizacja prosta przede wszystkim na każdą okazję. Ćwieki/dżety na kurtce, torebce i butach dodają jej nieco 'ostrzejszego' charakteru. Całość w moim stylu, czyli wygoda na pierwszym miejscu. Zostawiam was ze zdjęciami. Miłej niedzieli! :* 


Kurtka / SHEINSIDE      Koszula / VISCIOLAFASHION    Spodnie / NO NAME    Torebka / SUPERDODATKI      BUTY / MODNEBUTKI

42 komentarze:

  1. aaa ale masz cudowną torebkę *.* oszalałam na jej widok <3

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna kurtka!!


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w Twojej stylizacji już widac wiosnę, podoba mi się to :) ja dzisiaj założyłam na spacer ramoneskę ale przyznam szczerze, że trochę zmarzłam :/ rano tak ładnie świeciło słońce, ale teraz pogoda się popsuła, wieje i pada deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie też wieje dość mocno... ale słonko co chwila wychodzi zza chmur :-).

      Usuń
  4. świetny zestaw, na prawde fajnie sie prezentujesz
    wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tydzień w niedziele podobno znów ma być śnieg... Masakra! Zauroczyła mnie torebka i buty <3. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś śliczna jeeeej! :) a kurteczka mega ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw.;) piękna torebka.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuu ;) świetnie wygladasz!
    u mnie też strasznie wieje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja choć ja wybrałabym troszkę inne buty może coś w tym stylu http://domodi.pl/buty/buty-damskie/botki/blairey-by-diesel-na-koturnie-na-platformie-skora-skorzane_1605214. Tak czy inaczej fajnie wyglądasz i bardzo podoba mi się Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się Twoje buty.
    Taaak tak, słoneczko i wiosnę chce już bardzo.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulę masz cudowną! a Twoją ramoneską jestem zauroczona ♥
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna ramoneska ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty z chęcią bym sobie przygarnęła!
    Całą stylizacja jest cudna :)
    Pozdrawiam
    w.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja! Torebka jest urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka jest cudna, zawsze o takiej marzyłam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wszystko wyglada;]

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. taki przyjemny dla oka zestaw, że nawet mi ćwieki nie przeszkadzają :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtka jest cudowna! <3 pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta ramoneska jest cudowna ;))

    Mam taką samą i jestem z niej mega zadowolona ;)))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie - ja na pewno jeszcze tu wrócę ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wrażenie, że trochę za dużo tu brązu/pomarańczy. :)
    Ale kurtka jest fajowska :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny look , koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przygarnęłabym wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna jest ta ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  25. swietna ramoneska :) fajny prosty i stylowy set!

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie świetne zdjęcia :) zresztą cały blog masz świetny!

    może obserwujemy ??? :*

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny zestaw. A ta kurteczka i torba dodają jeszcze większego smaku ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo modnie i kobieco, przyjemnie czyta się bloga :)

    zapraszam serdecznie do siebie:)
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    daj znać u mnie czy obserwujemy, ja na pewno jeszcze zajrzę do Ciebie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no i gdzie jest to słoneczko ze zdjęć? :<

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie ci w tym zestawie. Miła dla oka stylizacja.
    Masz fajną kurteczkę i koszulę :D
    Pozdrawiam wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń