środa, 20 marca 2013

IS IT SPRING? FUNNY

Wiem, wiem, że wszyscy już narzekają, więc ja także! Czy to wiosna? Zabawne! A jednak już jutro w naszym kalendarzu pojawi się data 21 marca, czyli pierwszy dzień wiosny. Jednak do nas jakoś nie chcę zawitać.. dlaczego? :( Mam nadzieję, że dzisiejsze zdjęcia będą już ostatnimi w zimowej aurze(!). Zamiast śniegu poproszę słońce. Juuuuż.. ♥ Teraz co do stroju, najwygodniejszy na świecie. Jeansowa koszula już dawno była gorącym trendem. Jednak jak to ja, wszystko po czasie. Mam i swoją :) Więc dzisiejszy tytuł posta mógł nosić nazwę 'jeans z jeansem' (lub dżins z dżinsem:D). Miłego wieczoru :*.

Czapa / NO NAME    Kurtka / DIVERSE    Koszula / TIDESHE    Butki / MODNE-BUTKI

35 komentarzy:

  1. Piękne włosy, piękny makijaż, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajną czapę! :D
    Świetnie wyglądasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka i koszula, ale raczej już pożegnajmy zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie= DD

    zapraszam do mnie

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznota ♥
    koszula jest świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w tej koszuli :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny look!
    bardzo podoba mi się ta koszula !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz figurę, normalnie idealne nogi :D Ślicznie wyglądasz, koszula prześwietna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie dzinsowych spodni i koszuli.;)
    Bardzo mi się taka koszula podoba.;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest prześliczna, wyglądasz świetnie;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz uroczo! Wszystko super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula i plus za rękawiczki - też w tym roku takie sobie sprawiłam.
    Dołączam do grona obserwatorów (jako Havirka) i zapraszam do mnie w wolnej chwili na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość świetna, kożuszek i buty mnie urzekły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska kurteczka, bardzo mi się takie podobają, może w przyszłym roku się za taką rozejrzę :) Tak poza tym piękne zdjęcia, świetne tło! Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) Dopisuję się do obserwatorów, czekam na nowy post i zapraszam również do mojego grona, jeśli tylko spodobał Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kurtka! W ogóle bardzo fajny zestaw. Lubię połączenia dżinsu z dżinsem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra koszula i świetne rękawiczki!! są mega !! :D

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania zestaw kosmetyków Mariza ! :) szczegóły na: http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. super kurteczka :D no wiosna to tylko z nazwy :p

    OdpowiedzUsuń
  18. jeeju, jak ślicznie *.*

    zapraszam do mnie : kolorowe-ciuchy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz:) super koszula i kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dałabym się pociachać za Twoją figurę, jak można tak dobrze wyglądać w płaskich butach? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) jednak bez przesady :) pozdrawiam ;*.

      Usuń
  21. Witam. Otagowałam Cię na moim blogu. Zapraszam do zabawy.;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, koszula rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń