środa, 27 marca 2013

FLOSLEK


Dzisiaj obiecany post kosmetyczny. Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy Floslek otrzymałam kilka produktów do testowania. Żadnego z nich nie wybrałam, zostały wybrane losowo i trafione w 100%. Większość są to kremy nawilżające do skóry suchej/wrażliwej czyli takiej jaką posiadam ja. Więc z wielką przyjemnością wzięłam się za testowanie tych produktów! :) Co najważniejsze kosmetyki nie są testowane na zwierzętach oraz nie zawierają barwników i kompozycji zapachowych. Przejdźmy dalej.



Happy per aqua, krem intensywnie nawilżający. Zapewnia długotrwałe nawilżenie oraz codzienną pielęgnację skóry normalnej z tendencją do przesuszania. Rano idealny pod makijaż. Ja osobiście rzadko stosowałam rano krem, bo najnormalniej w świecie zazwyczaj zapominałam o tym. Od kiedy otrzymałam te produkty staram się codziennie rano nawilżać i pielęgnować twarz tym kremem.


Natural Body, masło do ciała. Prawdziwa rozkosz dla zmysłów i ciała. Idealna pielęgnacja skóry przesuszonej. Masło doskonale nadaje się do masażu ciała. 
Masło ma fantastyczny zapach i ciekawy kolor! W swoim składzie zawiera: masło shea, olej z nasion babassu, olej słonecznikowy, oliwę z oliwek oraz ekstrakt z noni. Nawilża bardzo dobrze :)


Emoleum, krem nawilżający z mocznikiem. Codzienna pielęgnacja suchej, wrażliwej, odwodnionej, swędzącej skóry z tendencją do atopii. Ten produkt spodobał mi się najbardziej. Stosuję go codziennie wieczorem na ramiona oraz nogi. Już po jednorazowym użyciu skóra była całkowicie nawilżona także rankiem :-). W swoim składzie zawiera mocznik(5%), który zmiękcza i nawilża naskórek, a także łagodzi(które mnie notorycznie męczy) swędzenie. Całkowicie polecam!


Krem nawilżający do skóry wrażliwej. Lekki krem do pielęgnacji każdego rodzaju cery wymagającej nawilżenia, o wrodzonej lub nabytej nadwrażliwości, ze skłonnością do alergii. Krem do stosowania na co dzień, w razie potrzeby także na noc.


Anti acne, antybakteryjna pianka do mycia. W profilaktyce przeciwtrądzikowej do codziennego oczyszczania skóry tłustej i mieszanej, ze skłonnością do zalegania wydzieliny gruczołów łojowych w nadmiernie rozszerzonych porach i do tworzenia zaskórników. Trądziku nie posiadam. Jednak codziennie rano powinno się oczyszczać skórę, przed nałożeniem makijażu. Tak też właśnie robię stosując tę piankę.



Natural body, żel pod prysznic. Przede wszystkim ma piękny zapach! Łagodny   żel do mycia ciała o intensywnym zapachu wiśni, wzbogacony ekstraktem z aceroli, który działa wzmacniająco i regenerująco. Sama przyjemność kąpieli ;-).



No i dobrnęliśmy do końca :)
 A czy wy miałyście styczność z tymi kosmetykami? 
Lubicie/polecacie? :) 
Czekam na opinie, pozdrawiam :*

39 komentarzy:

  1. nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami, a więc hmm trzeba to jak najszybciej nadrobić; 0

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel pod prysznic jest moim ulubionym! Uwielbiam jego zapach!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie recenzje ;)_

    nowy post



    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. często używam kremików pod oczy z tej firmy, są tanie i naprawdę dobre, polecam:) na masło do ciała chyba się skuszę, pozdrawiam i zapraszam, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. krem Emoleum i pianka do mycia są świetne. ja też się zbieram żeby zrobić duży post z recenzjami

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam skórę suchą i wrażliwą, ale jeszcze nie miałam okazji używać żadnego z tych produktów. Może kiedyś natrafi sie okazja i wypróbuje je :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale masło do ciała mnie zaciekawiło.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tej marce, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masło mnie urzekło <3
    kiedyś na pewno wypróbuje ;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki! Szczególnie to masełko i ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kosmetyki! Zwłaszcza masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masło do ciała zainteresowało mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. mam masło do ciała i nie mogę wyjść z podziwu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe jakie jest to masło do ciała

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne kosmetyki! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam floslek!

    http://cookplease.blogspot.com/ ekspresowa pizza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu skusić się na zakup, któregoś z produktów tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się skuszę i kupię xD
    Dobrze napisana recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. floslek, lubię tą firmę bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ich maslo z mango, jest swietne!;)
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już wiele o kosmetykach tej marki, następnym razem muszę wypróbować sama :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  22. Uuu kosmetyki dla mnie, mam problemy z suchą skórą. Poszukam ich w aptekach i na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten krem "Natural Body" i byłam mega zadowolona :)
    Chyba wypróbuje też pozostałe kremy które testowałaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam styczności z żadnym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję paczuszki :) Najbardziej przykuł moją uwagę żel pod prysznic jak i masło do ciało.

    OdpowiedzUsuń
  26. na te masło muszę zapolować <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię te kosmetyki :) A ten żel pod prysznic pewnie zjawiskowo pachnie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. koniecznie muszę upolować to masło! W ogóle bardzo mi się podoba Twój blog, będę częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog :) Obserwujemy? Życzę Wesołych Świąt i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie, ale niedawno dostałam kosmetyki do testowania od Marion;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe kosmetyki :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń