środa, 6 lutego 2013

YOU BELONG TO ME

Środa, połowa tygodnia.. Brak czasu doskwiera mi najbardziej.. no i pogoda która cały czas krzyżuje możliwość zrobienia zdjęć. Jednakże się udało! I jest, nowy wpis. Koszule w kratkę, która z nas ich nie lubi? Jest praktyczna, ponieważ pasuje zarówno do spodni jak i do spódniczek. Ja postawiłam na casual, strój typowo prosty i wygodny. Można stwierdzić, że nadaję się na każdą okazję. Można śmiało pokombinować z dodatkami :) Do tego dobrałam torebkę w kolorze koszuli. Ubrałam moje botki, które widzieliście kilka postów temu, sprawdzają się w 100 %. Zapraszam do zdjęć. :-).
shirt dresses for women sweater dresses for women cocktail dresses for women


Kurtka / F&F   Koszula / VISCOLA      Torebka / KEIRA    Zegarek / STYLEPIT   Buty / NO NAME


Jeśli chcecie być na bieżąco:

53 komentarze:

  1. bardzo lubię takie zestawienia, są fajne na takie zwykłe, luźne dni ;)
    koszula ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna koszula i torebka ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula, świetna stylizacja :)
    Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie koszuli i torby boskie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to wszystko skomponowałaś, boski pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam;)) a ta jest naprawde piekna;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy się zakochał w tej koszuli :P
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja,

    zapraszam do siebie, obserwuje i liczę na to samo;)

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie. :) Koszula jest świetna i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękną masz koszulę i świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit na co dzień :))) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor koszuli i buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy blog i notki ! :) :* jestem nowa i zapraszam do mnie moze sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ramoneska i koszula;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. great look, I love how you combined colours... the orange shirt is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jesteś piękna! Stylizacja genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny set ! bardzo podoba mi się kolorystyka <3 kurteczka i torba - Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty są bardzo ładne! Ogólnie cała stylizacja mi się podoba ;* Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny zestaw:) szczególnie podoba mi się koszula:) rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wróciłaś :) Fajnie, fajnie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :)
    ślicznie wyglądasz :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/
    U mnie na blogu rozdanie z Firmoo :)
    Zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny set! uwielbiam takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula jest świetnym elementem Twojej stylizacji, rozbudza ją- jest taka letnie, przez co ja już tęsknię za słońcem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo dziękuję;))

    Super wyglądasz, koszula i zegarek mega! ;)) Pozdrawiam i obserwuję;))

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdj!
    bardzo fajny blog! ;]
    pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna koszula, krata zawsze w modzie!:) a buty, chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow wow wow,świetnie:)


    Obserwuje i zapraszam na mój blog do komentowania i dołączenia do obserwowanych:) Blog w trakcie pisania więc może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:)

    http://madam-own-moments.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ramoneska i buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja, torba ma świetny kolor :) pozdrawoiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne buty i torebka .! Podoba mi się całość ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw, super dobrane kolory:))) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale koszula fantastyczna, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie! Świetna torebka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja, super polaczenie czarego i pomaranczowego.

    OdpowiedzUsuń