wtorek, 12 lutego 2013

TELL YOU I NEED YOU

Dzisiejszy zestaw, nieco inny, taki słodki, dziewczęcy, romantyczny. Spódniczka. którą widzicie w rzeczywistości jest sukienką. Już kiedyś na blogu był ukazany zestaw wraz z nią. Na sukienkę założyłam sweterek i całość zgrała się kolorystycznie. Oto chodziło. :-) Na dworze cały czas zimno, doskwiera mi ogólny brak czasu.. no i generalnie byle do piątku. :) Zostawiam was ze zdjęciami i przypominam o trwającym KONKURSIE. Dobijemy do 100 osób, aby wygrać bon na 80zł? :) Cieszę się, że już sporo osób wzięło udział w konkursie. Pozdrawiam! :*



Sweterek / UDOBUY      Sukienka / AVARO      Buty / BUTYOK       Bransoletka / LIBELLULE


Jeśli chcesz być na bieżąco, LIKE ME :-)

50 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, świetnie dobrana całość, sweterek rewelacyjny


    zapraszam www.czarno-to-widze.blogspot.com

    obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i poczułam wiosnę :)
    Sweterek przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!
    Sweterek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz . ;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz prześlicznie! Cudowny sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. baardzo wiosennie:) fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie.:)
    bardzo mi się podoba.:) a sweterek szczególnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorystyka, ah az tesknie za wiosna:))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz w takich delikatnych kolorkach. Sweterek to po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten sweterek jest WSPANIAŁY! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wygląda ta sukienka połączona ze sweterkiem:) bo maja podobne kolory:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look! sweterek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowny zestaw. *.* Sweterek prześliczny! <3

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj mam taka sama spódniczkę, a ten sweterek jest cudowny :))) Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja.. Zapraszam do mnie ♥ Obserwujemy.? ☻

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny zestaw! Sweter boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękny sweterek kochana :*. Spódniczka daje słodkiego i romantycznego looku :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/
    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)
    do wygrania dowolna para okularów od Firmoo! :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/2013/02/giweaway-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek świetny, też go miałam na oku ;>
    dzięki za komentarz i zapraszam ponownie ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ah jaki cudny sweterek!:) pieknie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw, jednak najbardziej to mi sweterek przypadł do gustu :)


    Zapraszam na REKRUTACJĘ: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek jest boski, te paski biało-miętowe bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz wspaniale,sliczne połączenie kolorów!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  25. Grzecznie, ale z "pazurem". Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://bizuteriamanatta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się sweter można go zestawić z wieloma rzeczami ale twoja stylizacja jest wyjatkowa oczywiscie obserwuje i zaglądać będę czesto

    OdpowiedzUsuń