poniedziałek, 25 lutego 2013

SOMETHING ABOUT SHOES

Dzisiaj moje krótkie rozważanie na temat obuwia. Jest to taka moja mała 'mania'. Zdecydowanie bardziej wolę buty od torebek. Są idealnym dodatkiem do każdego stroju, a przez to, że teraz mamy do wyboru 'milion' rodzajów obuwia, można stworzyć całkiem ciekawe kombinacje. Szpilki, lity, baleriny, koturny, meliski, trampki.. i wiele innych. Do najwygodniejszych mogę zaliczyć zdecydowanie conversy, nic się nie równa z ich wygodą w noszeniu. Nawet znalazłam cytat: ''Dwie rzeczy są w życiu bar­dzo is­totne: dob­re łóżko i wy­god­ne bu­ty. Człowiek jest bo­wiem al­bo w łóżku al­bo w butach." :)  Moja kolekcja z każdym miesiącem się powiększa i jestem z tego zadowolona! Kiedyś liczyłam ile posiadam par. Wyszło około 40. Dużo, mało? Dziewczyny, a jak jest z wami? Ile par butów posiadacie w swojej kolekcji? Na koniec chcę wam pokazać moją nowość.. czyli buty :)! Traperki, na (mam nadzieję) ostatki zimy. Trzymajcie się ciepło :-).
plus size womens dresses spring dresses for women casual dresses for women


Buty / modne-butki

28 komentarzy:

  1. są świetne i idealne na taką porę - ciepłe :)
    oo tak, już trochę tych butów mam, a co najlepsze - nie mam zamiaru kończyć z tym 'zbieractwem' :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kończ :-).
      Jeśli masz ochotę - obserwuj :)

      Usuń
  2. fajne, widziałam podobne na Oasap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba kazda kobieta uwielbia buty :)
    zapaszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na wygodę i choć mam lity, koturny i szpilki to i tak wiosą i latem latam w balerinach :) A ile mam par to wolę w ogóle nie liczyć :) Ale pewnie mniej niż 40 ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się. Sama się zastanawiałam nad zakupem podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne buty, takie ala sportowe.
    Podobają mi się baardzo.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te buty! Mimo, że kocham buty to chyba aż 40 par ich nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj buty,kiedyś były moją obsesją,ale w porę się opamiętałam ;) mam podobne traperki,śmigam w nich już chyba 5 miesięcy, nie zamieniłabym ich na żadne inne ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty tez byly moja obsesja dopoki nie zaczelam kupowac dla wygody nog skorzanych:) wole jzu nie katowac cale dnie nog w "zlych" butach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, ale jak dla mnie na zime za jasne. :C
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe buciki, ale troche nie mój styl :P Ja mam obsesję na punkcie szpilek chociaż ostatnio nie kupuję ich zbyt wiele...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne buty. ; >

    Moja kolekcja liczy tylko jakieś 17. ; d

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne, ciepłe i pewnie wygodne:)
    obserwuję i zapraszam do nas:)
    nowy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam buty, ale nie wiem, czy bardziej niż torebki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że dużo, chociaż sama nie wiem ile mam butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie buty by mi się na pewno przydały: )

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty!

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń