wtorek, 19 lutego 2013

MY NEW JACKET!

Cześć kochani, dzisiaj przybywam do was z postem. Chcę wam pokazać mój nowy nabytek. Mianowicie czarna ramoneska z ciekawymi dodatkami. Fajnie jest narzucić tylko taką kurtkę i móc śmiało ruszać w świat bez zbędnych szalików, kominów itp.. Dlatego też marzę już o wiośnie.. lecz póki co dzisiaj znowu spadło pół tony śniegu i wiosny brak. Przypominam wam także o konkursie, który kończy się dzisiaj o północy. Wyniki zostaną podane jutro, po południu :-). Cieszę się, że tak dużo osób wzięło udział. Teraz zostawiam was ze zdjęciami. PS mała wyprzedaż szafy, może ktoś się skusi? KLIK Pozdrawiam!
women s plus size dresses dresses for tall women cute dresses for women


Kurtka / SHEINSIDE

47 komentarzy:

  1. Świetna jest! Też już nie mogę się doczekać wiosny, kiedy to nie będzie trzeba już nosić grubych kurtek, szalików i czapek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka, w sam raz do wiosennych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, te nity genialnie wyglądają! *___*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna , mam prawie identyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest po prostu IDEALNA ! Moja wymarzona, też taką chcę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka zapewne bedzie wyglądać bardzo dpbrze i efektownie w wielu stylizacjach, także gratuluję dobrego zakupu! :) I ja także tęsknie już za ciepłą pogodą, ale mam nadzieję, że wytrzymamy jeszcze te dwa meisiące :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ramoneska :) w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę ją!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAKOCHAŁAM SIĘ NORMALNIE <3 / ile za nią dałaś ? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj link, http://www.sheinside.com/Black-Rivet-Embellished-Lapel-PU-Leather-Jacket-p-97261-cat-1735.html :)

      Usuń
  10. aaaaa, poluję na ramoneskę :D a jeszcze z ćwiekami, cud miód orzeszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna.:)
    kocham czarne ramoneski.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska <3 Ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna jest:) zastanawiałam się własnie nad nia;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. idealna na początek wiosny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. z tą wiosną to nie jesteś jedyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjna !

    znakomity blog, obserwuję i liczę na to samo:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale megaaa *.* nie wiesz jak teraz Ci zazdroszcze!
    tymczasem zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony na buty :)
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje za odwiedziny i komentarz :) genialna kurtka!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna kurteczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. KURTKA JEST WSPANIAŁA! Bardzo podobna była w Zarze, niestety 900 zł na kolejną kurtkę skórzaną nie szło w parze z resztą moich wydatków :( Czekam na wiosnę i stylizację!

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń