środa, 27 lutego 2013

MARIZA

Cześć kochani, dzisiaj coś czego dawno tutaj nie było. Mianowicie chodzi o post.. kosmetyczny :) Chcę wam pokazać moje nowości, które w najbliższym czasie będę miała przyjemność testować. Kosmetyki marki MARIZA. Mariza proponuję nam ciekawą ofertę, rejestrując się na stronce www.mariza-kosmetyki.eu możesz zostać tylko Klientem Bezpośrednim (bez jakichkolwiek zobowiązań) i kupować kosmetyki z 30% zniżką! Na stronie znajdziecie ogromny wybór kosmetyków Miałyście styczność z tymi kosmetykami? Jakie są wasze wrażenia? Podzielcie się :) Jak widać jest tego sporo, także z przyjemnością biorę się za testowanie i za jakiś czas podzielę się z wami moją opinią na temat kosmetyków. Każdą z rzeczy podlinkowałam, więc jeśli ktoś z was ma ochotę możecie poczytać więcej o wybranym produkcie w odnośniku. A co otrzymałam do testów..? 














29 komentarzy:

  1. uwielbiam marize ! . fakt , nie testowałam jeszcze wszystkich kosmetyków ale lakiery , puder ryżowy , podkład do twarz, masło do ciała i róż do policzków rewelacja !*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki, ja lubię lakiery z Marizy. Czekam na twoją recenzje.
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne kolory lakierów. ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam fajne lakiery z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie slyszalam o tej firmie, ale moze chetnie wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne rzeczy !!



    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. łałłl no masz tego trochę do przetestowania, potem daj znać jak się sprawują kosmetyki tej marki bo nie miałam jeszcze z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie od nich produkty ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci fajnie! testowanie tylu nowych kosmetyków to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania :) niektóre kosmetyki miałam już okazję testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, kurcze! Kosmetyków cała masa, z miłą chęcią przygarnęłabym sporą ich część m.in. lakiery do paznokci, bo ja uwielbiam i mogłabym je masowo gromadzić w swojej szafce, co zresztą już powoli robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ich kosmetyki . Tym bardziej że mama jest konsultantką, więc mam do nich dobry dostęp .
    Dzisiaj zamówiłam też sobie ten puder ryżowy, jestem ciekawa jak się sprawdzi .

    OdpowiedzUsuń
  13. wow !
    ile super kosmetykow...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam noube i avon, ale czekam na reportaż z testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę dużo świetnych rzeczy, z chęcią bym połowę wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw :) będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te kosmetyki.!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie będę udawać - kocham kosmetyki Mariza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam tylko żel do kąpieli i balsam, niezłe , więc czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello dear, nice your blog and cute post! from now follow you on GFC ;) I'll wait for me dear!

    http://teanonsolomoda.blogspot.it

    Kiss Tea.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sól do kąpieli i ten piękny zapach! Kolory lakierów są naprawdę świetne :)) (Najbardziej mi się podoba fiolet ♥) Ja wolę eyeliner niż kredkę, ale myślę, że to kwestia przyzwyczajenia :)
    Bardzo fajny blog. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty!
    Zapraszam też do mnie http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy ;*

    karoo-kaaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie słyszałam o kosmetykach z tej marki, ale chętnie je poznam ;))
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. hmmmmm.....co by tu napisać? Blog mi się podoba ...pierwszy raz tu jestem i fajnie tu masz- NAPRAWDE
    -->zaobserwowałam bo jestem ciekawa co dalej sie tu będize DZIAĆ :D

    zapraszam do mnie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń