piątek, 22 lutego 2013

BE BLACK

Dzisiaj post stylizacyjny. Założyłam kurtkę, którą widzieliście w poprzednim poście, (sądząc po komentarzach, spodobała wam się :)). Ja ją już uwielbiam! Na wiosnę idealna♥ Do tego sneakersy, które jeszcze nie miały okazji tu zagościć. Całość można uznać jako sportową, jednak jest też w niej coś co nadaje jej nieco inny charakter. Śnieg się nas trzyma i nie chce nas opuścić niestety.. Ale, ale.. mam nadzieję, że jeszcze troszkę i wszystko zacznie kwitnąć i wszystko stanie się inne, weselsze.. i doda to mi motywacji do działania! Pojawiłam się także na instagramie, jeśli macie ochotę mnie śledzić to zapraszam TUTAJ. Zostawiam was ze zdjęciami, a sama idę oglądać jakiś ciekawy film. W końcu, znów mamy weekend! :-). Do następnego!


Kurtka / SHEINSIDE    Buty / NO NAME   Torba / OASAP




47 komentarzy:

  1. szczerze, chciałam zamówić tę kurtkę, ale tak sobie że wszyscy ją mają to i ja nie będę dokładać dla siebie, a teraz patrząc na Ciebie żałuję

    OdpowiedzUsuń
  2. ajj, lepiej mogłaś sobie sprawdzić sneakersy, są wyższe i o niebo lepiej wyglądają..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka jest cudna! Całość świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne buty! Świetna kurtka, idealna na wiosnę :D. Całość prezentuję się ze sobą bardzo ciekawie. Wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w twojej kurtce *.*
    zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna bluza i ramoneska <3 super look !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ta ramoneska jest piękna! Zamówiłam taka sama już :) Pozdrawiamy ::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka <3
    Wyglądasz pięknie ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja po prostu genialna, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz <3
    zapraszam do nas :) ourlifewithfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest rewelka !!!. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Ściskam Zocha -Fashion:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za komentarz.
    Twoja kurta bardzo przypadła mi do gustu.
    Obserwuje i pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest i swietna kurteczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetną masz kurtkę!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękna z Ciebie dziewczyna :))) kurtka jest cudeńkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! A kurtka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka <3
    Zapraszam: http://kaksajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurteczka jest idealna, już nie mogę się doczekać kiedy będzie moja <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie bomba :)
    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna kurteczka, chyba sobie taką kupię, buty też bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. obłędna jest ta ramoneska! I buty boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw

    zapraszam do mnie http://www.sotheemily.blogspot.com

    dodałam cie do obserwacji i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za miły komentarz i obserwację :)
    Masz świetną kurtkę, śliczne zdjęcia :D
    Również obserwuję :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. buty bym Ci porwała! :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie :) Poza tym jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna jest ta kurtka <3
    i bardzo fajne spodnie chuda kobieto :o
    zapraszam do mnie styleetvie.blogspot.com i oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bluza z kurtką świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń