poniedziałek, 14 stycznia 2013

NEW IN

Cześć! Za oknem znowu zima, temperatura ujemna.. brrr. Mam wam do pokazania moje nowości. Nie ma ich za dużo bo 'aż' 2 rzeczy, no ale zawsze coś :) Niedługo wybieram się w plener porobić zdjęcia stylizacji n a bloga. Zaczęłam ferie, ostatnie w moim życiu i niestety nie mogę się lenić.. zegar maturalny ukazuje, że pozostało tylko 109 dni do matury. No ale nie ma co narzekać. Okej przejdźmy do tematu wpisu. Mianowicie jakiś czas temu otrzymałam naszyjnik, niebanalny. Ciężko mi jest go z czymkolwiek połączyć, muszę sporo kombinować aby wszystko pasowało idealnie. Kolor ma piękny, zresztą sami zobaczcie :-).
party dresses for women holiday dresses for women casual dresses for women


Naszyjnik / OASAP


Drugą rzeczą jest pomadka, intensywna czerwień. Z reguły rzadko maluję się pomadkami, ale jeśli już zajdzie taka potrzeba to wybieram czerwone. Pasują mi najlepiej. Na tę skusiłam się, ponieważ potrzebowałam na studniówkę. Nie wyobrażacie sobie jak ślicznie pachnie! No i bardzo długo utrzymuje się na ustach :-)


Rimmel nr. 10

23 komentarze:

  1. bardzo fajne nowości:)
    a co do ferii to u mnie jeszcze nie ostatnie w życiu, bo ide jeszcze na studia:)
    A matura ech.. muszę się przez te ferie porządnie przygotować do próbnej ustnej z angielskiego, pozdrawiam, ROXANNE:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ale na studiach nie ma ferii :) Jedynie jakieś wolne dni po egzaminach sesyjnych :)

      Usuń
    2. Jak pozaliczasz wszystko w pierwszych terminach to i na 2 tygodnie ferii możesz liczyć na wiekszości uczelni :)

      Usuń
    3. raczej na tydzień na naszych bydgoskich uczelniach

      Usuń
  2. Ja niestety na ferie muszę jeszcze trochę poczekać, chociaż i tak dziś w domu jestem + zapraszam do mnie http://life-dreams-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten naszyjnik faktycznie jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pomadkę bym się skusiła. W Ofirlame zamówiłam ale wyszła za ciemna a ja bordo nie chcę :D A twoja bardzo fajna jasna.
    A naszyjnik ciężko będzie z czymś zestawić. Góra musi wtedy być bardzo prosta i bez udziwnień już

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny naszyjnik !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik jest cudny :D biała prosta sukienka czy bluzka i czarne spodnie i masz załatwione :) sam w sobie będzie główną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. głowa do góry, na studiach też są ferie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba skuszę się na taką czerwoną szminęęęę! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tej serii pomadke w kolorze nude... suuper

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your pics!! I am sure you'll be loved by many on world's 1st eyewear styling community —— plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny naszyjnik i kolor szminki :D
    Zapraszam do mnie na nową notkę i kilka informacji ;)

    OdpowiedzUsuń