niedziela, 20 stycznia 2013

LADY IN RED

Dziś zestaw typowo prosty. Marynarka zawsze dodaje pewnej elegancji do każdego stroju, dlatego lubię ją nosić. Na ustach mam szminkę z poprzedniego postu, możecie zobaczyć jak się 'prezentuje'. Generalnie wszędzie dookoła śnieg, śnieg i jeszcze raz mróz. Pozostał tydzień ferii. Ostatnie 3 dni spędziłam w Poznaniu, polecam łyżwy koło Malty! :) Jutro wybiorę się na małe zakupy, może jakieś butki wpadną w moje ręce. :) Pozdrawiam gorąco :*
dresses for plus size women cocktail dresses for women summer dresses for women


Czapka / ASOS    Rękawiczki / STYLEPIT    Marynarka / AVANTI      Torba / OASAP    Buty / DEICHMANN


:*

22 komentarze:

  1. Piękna jesteś! <3
    A rękawiczki oddawaj, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo ładnie ci w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :) bardzo ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny zestaw!! Świetna czapa;) pozdrawiam Marta
    Obserwuję:)
    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super rękawice i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. twarda ja próowalam się rozebrać ale nie dało rady

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czerwienie u innych, mi z nimi jakoś nie po drodze :)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i te usta nadają wszystkiemu takiego fajnego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwień. Świetnie w niej wyglądassz. I te rękawiczki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysl na zdejcia w lesie, tak na luzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś urocza! :) Bardzo korzystnie Ci w czerwonej szmince, zazdroszcze :) Czapka z postu jeszcze bardziej dodaje Ci uroku :) Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugą część komentarza otrzymałam identyczną. ;)

      Usuń
  12. ale fajna ta czapa, aż muszę sobie w końcu taką sprawić, no!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja !

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego !

    czarno-to-widze.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki zimowy krajobraz, zdjęcia wychodzę genialnie na tle śniegu, zwłaszcza, gdy pierwszy plan jest równie uroczy - tak jest u Ciebie. Bardzo lubię marynarki, a ostatnio nawet przekonuję się do czerwonych szminek, więc robię duży postęp. Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny look :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale swietna uszatka;)) slodko wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczne botki:) Ładnie Ci w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń