środa, 30 stycznia 2013

29.01.2013

O ile poprzednia stylizacja ukazana na blogu, była w dość ciekawej, śnieżnej scenerii.. to dzisiejsza, jest nieco inna. No ale niestety na zewnątrz wielka chlapa, szaro i ponuro. Ale jest jeden plus jest ciepło, dzięki czemu z łatwością można skomponować i uwiecznić stylizację. Z racji tego, że wszędzie jest pełno wody.. postanowiłam założyć kalosze, które sprawdziły się idealnie! Kwiecista bluzka którą widzicie, pochodzi ze sklepu SONHO. Znajdziecie tam przede wszystkim niepowtarzalne ubrania oraz stylowe dodatki w atrakcyjnych cenach. :) Ponadto jeśli zrobicie w sklepie SONHO pierwsze zamówienie możecie otrzymać 20% zniżki na wybrany produkt. A jak tego dokonać? Jeśli macie ochotę coś kupić z asortymentu sklepu, przy składaniu zamówienia w opcji "napisz wiadomość" powołujecie się na mnie, wklejacie link mojego posta i wysyłacie wiadomość. W taki oto sposób wasza cena spada o 20% :) A teraz zapraszam do zdjęć :-).
pink dresses for women long dresses for women white dresses for women


Kamizelka / H&M    Bluzka / SONHO   Torba / OASAP    Spodnie / PULL&BEAR   Kalosze / NO NAME

Jeśli chcecie być na bieżąco, LIKE ME :-).

31 komentarzy:

  1. Taka kamizelka przydałaby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, tylko zamarzła bym w tej bluzce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kurtkę, tylko zdjęłam. Po za tym w Bydgoszczy dziś było +9 :)

      Usuń
  3. Me encanta el look, el chaleco precioso!!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja + super blog ;)
    zapraszam do siebie ;))
    http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory, piękny zestaw. Ja jakoś nie mogę sie przekonac do bezrękawników, chociaz jeden prawie nieużywany czeka na mnie w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę kaloszki na taką pogodę, idealnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja !

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mam żądnych kaloszy. :/ Fajnie wyglądasz pod tym parasolem :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz:)
    aloleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna jest ta bluzka ! super się pasuje do niej bordowa kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz a zdjęcia są wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. połączenie kwiecistej bluzki i kamizelki bardzo mi się podoba, zwłaszcza za kolorystykę! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kamizelka i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie, bluzeczka do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kalosze, na taka pogode idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka i kalosze genialne!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuje, a Ty jakie masz przepiękne buciki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzeczka boska :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw ! jestem totalnie na tak! może masz ochotę obserwować się na wzajem?:>

    OdpowiedzUsuń
  20. Lepiej późno niż wcale to font jaki mam użyty w komentarzach to Calibri :)
    Pozdrawiam :)
    s-w-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń