środa, 12 grudnia 2012

SNOW IS FALLING


Snow is falling all around me.. ♥ Wszędzie biało, śnieżnie, pięknie! Czy u was podobnie? Lubicie tą porę roku? Oby tylko śnieg utrzymał się do świąt albo i jeszcze dłużej. Bo co to są za święta bez białego puchu za oknem? To właśnie śnieg sprawia, że wszystko staję się magiczne, idealne :-) Mam rację? Dzisiaj kilka zdjęć, które przedstawiają mój okoliczny widok. Jak dla mnie snow snow snow może padać i padać... :) Trzymajcie się ciepło i widzimy się w następnym poście:*

17 komentarzy:

  1. Lubię śnieg, ale nie w nadmiernych ilościach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zimę :) Śliczne fotki. Obserwuję:) Zapraszam również do mnie, do czytania zimowych postów;)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie także biało, jednak coś dzisiaj wspominali, że w Święta ma padać deszcz... oby się to nie sprawdziło, bo wtedy zamiast śniegu będziemy mieć lodowisko! I wtedy zamiast Świąt białych, będą święta... w gipsie! Widzę, że u Ciebie dość sporo nasypało śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą okolice przed ostatnie dwa lata tam bywałem co drugi dzień u siostry ;-) nie ma to, jak ukochana Bydgoszcz i dzielnica Fordon!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia, lubię zimę :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, wszędzie biało, święta idą, juhu!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też pełno śniegu :)

    zapraszam Cię na rozdanie, do wygrania bluzka z ćwiekami i sercem, którą sama zrobiłam. :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. śnieg jest piękny jak jest mróz - jak się robi trochę cieplej na dworze widok jest obrzydliwy ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Good post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :) Zima w Twoich kadrach jest piękna!

    OdpowiedzUsuń