wtorek, 18 grudnia 2012

LITLLE NEW

Dodatki, błyskotki, bransoletki, zegarki któż tego nie lubi? Chyba nie znajdziemy takiej osoby, a jeśli już to musi być ona rzadkością. Ja osobiście uwielbiam wszystko co się świeci :-). Już od dawna marzył mi się biały zegarek, ponieważ wiecznie noszę czarny - dla odmiany przyda się co innego. I tak oto trafił do mnie mały prezencik, biały zegarek z tarczą wypełnioną świecącymi kryształkami :-). Love it! Niebawem będziecie mieli okazję, zobaczyć zegarek w pełnej stylizacji.


Zegarek / STYLEPIT

Co więcej? Mamy zimę, mroźne powietrze, ujemne temperatury. Musimy się ciepło ubierać abyśmy nie zmarzli. Pomyślałam o moim rączkach, zawsze muszę mieć je zakryte. Uważam, że rękawiczki są świetnym dodatkiem do każdego stroju. W sklepach mamy mnóstwo wzorów, modeli i kolorów. Od zeszłego roku podobają mi się takie rękawice z jednym palcem. Pamiętacie jak za czasów dzieciństwa się je nosiło? :) No i takie właśnie sobie sprawiłam ponownie, bo swoje ... zgubiłam, więc czas na nowe :-). Fuutrzane i ciepłe! A wy jakie macie zdanie na ten temat?


Rękawiczki / STYLEPIT

20 komentarzy:

  1. och ja też uwielbiam błyskotki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :)


    zapraszam na konkurs na facebooku, do wygrania DOWOLNE BUTY tutaj:

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=355338371232197&set=a.314122852020416.65700.313763688722999&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zegarek :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. to malutkie, białe cudeńko! <3 uwielbiam takie zegarki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zegarek :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podobają te modele zegarków ;)


    http://www.mirrorrrr.blogspot.com ♣

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;) Zapraszam do siebie ;) charmant-noeud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post!

    http://modnasavannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam kupić sobie właśnie taki zegarek... :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takim zegarkiem sama bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach jaki piękny zegarek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo zegarek, ja uwielbiam zegarki <3 jeszcze z białymi bransoletkami, są super. :)

    Z okazji świąt na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń