piątek, 28 grudnia 2012

JUST SAY

Za oknem wiosna, słońce, +1 stopień. Ja, popijając gorącą herbatę z cytryną, przesłuchując mój świąteczny prezent, płytę Kings of leon ''only by the night'' ♥, piszę dla was post. Troszkę leniuszkuję, dzisiaj mam zamiar wziąć się za porządek w szafie z ciuchami. Oby się udało. Święta, św.. i po świętach, czas leci zdecydowanie za szybko. Zadowoleni ze swoich prezentów? Gotowi na sylwestrową noc pełną szaleństw? Co do zestawu, skoro na dworze pojawiła się dodatnia temperatura a było już nawet +7 zrezygnowałam z ogromnych kurtek, czapek, szali i ubrałam(także prezent świąteczny) bezrękawnik na ciepłą bluzę. Myślę, że jest to ciekawa alternatywa dla kurtek. A dodatkowo bezrękawnik, który chciałam zakupić już od bardzo dawna, jest w genialnym, bordowym kolorze :) Całość zestawu prosta, wygodna taka aby nadawała się do jazdy samochodem. Co więcej? Podczas zdjęć towarzyszył mi pies mojej babci. Efekty możecie zobaczyć poniżej. Do następnego! :*
christmas dresses for women professional dress for women spring dresses for women

Bezrękawnik / H&M      Bluza / SH     Zegarek / STYLEPIT     Spodnie / PULL&BEAR      Buty / WHOLESALE

♥♥

21 komentarzy:

  1. o proszę, nawet taki prosty zestaw, bez szaleństwa, może mieć swój urok ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka świetna :) uwielbiam takie stylizacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo łądnie Ci w koku! Podoba mi się połączeni kamizelki z bluzą i traperami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie były robione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, kolor bezrękawnika jest świetny! :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz koczka :D Super ci w takiej fryzurce ;)

    Tymczasem... ;) zapraszam na rozdanie! Do wygrania bransoletki z naturalnego kamienia ;)

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    Pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koczka masz świetnego, kochana ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam porządek w szafie przed świętami dla lepszego samopoczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są prześwietne :) Ogólnie cały look mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw!:) bezrękawnik ma świetny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit, fajny zestaw.
    Zapraszam do mnie na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  12. tak sportowo, luzacko - po sylwestrowym szaleństwie mam ochotę tylko na takie zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja, świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny zestaw! Piękna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń