sobota, 22 grudnia 2012

I HAD TO FIND YOU

Wszędzie panuje świąteczna atmosfera, w sklepach mnóstwo ludzi, korki.. tylko śniegu brak. Pisząc dla was tego posta w tle leci świąteczna muzyka, która wprawia mnie w taki oto nastrój. Dzisiaj, podczas tego całego zamieszania, korzystając z chwili wolnego czasu, wybrałam się na zdjęcia :-) Nawet ujemna (-10) pogoda nam nie przeszkodziła i nie było tak źle. Co do zestawu, jest to zwyklaczek. Uwielbiam ten sweterek pasuje do wszystkiego. Do jeansów, spódniczki, sukienki. Często kombinuje z nim w różnych zestawach, więc na pewno pojawi się tutaj w innej odsłonie. ;-) W poprzednim poście pokazywałam wam moje nowe rękawiczki, w dzisiejszym zestawie także możecie je zobaczyć. Sąą ogrooomne i cieeeeeepłe :)!
pink dresses for women formal dresses for women christmas dresses for women

Czapka/PAMAMI   Sweter/UDOBUY    Spodnie/PULL&BEAR   Buty/YESWALKER     Rękawiczki/STYLEPIT     Zegarek/STYLEPIT


BUZIAKI♥

28 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :)
    mam podobny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rękawiczki ciekawe :)
    wszystko fajnie razem wygląda : )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny look!

    czapka i sweterek boskie !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz czadowe rękawiczki i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaka śliczna czapka! <3
    Zapraszam w wolnej chwili, jeśli blog się spodoba to zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek świetny;)

    extra set;)

    wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety śniegu brak :((
    Śliczny masz sweterek ♥ i rękawiczki <33

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna czapa i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, też mam ten sweterek. Na Tobie leży cudnie. Wszystko superaśnie połączyłaś. Całość zdecydowanie na plus!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham te czapki!
    śliczna jesteś! :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :3 Zazdroszczę ci urody , oO Mam taką samą czapeczkę ;3

    Obserwuję.
    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te rękawiczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie! !
    lubię takie looki:)

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog + Wesołych Świąt, zapraszam do mnie :)

    http://www.herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna świąteczne stylizacja! :) Czapka i sweterek cuudowne! <33

    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wygladasz, sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna ;o!
    Mam podobną czapkę :D
    Zapraszam do mnie w zupełnie odmienione miejsce :)!

    OdpowiedzUsuń