niedziela, 9 grudnia 2012

COLD OUTSIDE

Czapka / SZAFA BABCI    Kurtka / DIVERSE     Top w serducha / OASAP     Spodnie / TOP SHOP   Torebka / KEIRA     Emu / BATA


Zimowo, śnieżnie a przede wszystkim zimno.. tak właśnie jest w Bydgoszczy! Zdejmując na chwilę rękawiczki od razu odmarzają palce. :-( Doczekaliśmy się zimy, można trochę ponarzekać, mimo wszystko nie jest źle. Zestaw typowy, wygodny na co dzień :-) Czapkę wynalazłam w szafie babci ii spodobała mi się, jest mega ciepła - więc to jest najważniejsze! Top w serducha otrzymałam już dawno, jednak brak czasu robi swoje i nie miałam możliwości go tutaj pokazać. Mi się bardzo on podoba :-) Torbę noszę praktycznie codziennie do szkoły, jest bardzo pojemna. Co tu dużo pisać, hm.. zdałam prawko o! :D No i do następnego! :-*

27 komentarzy:

  1. Fajny, ciepły zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka z tych rzeczy mogło by się znaleźć w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w tej czapeczce! A torebki zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka fajna koszulka w serduszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje prawka:)
    A zestaw prosty ladny i wygodny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega nuuuuuda...

    OdpowiedzUsuń
  7. top w serducha i czapka babci BOSKIE <3
    ogólnie fajna stylizacja!
    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega czapka! :D Mam nadzieję, że też szybko zdam prawko ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. FAJnie wygladasz =DDD

    www.live-style20.blogspot.com

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie :D Zacny zestaw, nosiłabym. Gratuluję zdania prawka ;)
    Zazdroszczę Ci, że mieszasz w Bydgoszczy, a to dlatego, że 27 grudnia gra tam zespół, który ostatnio bardzo przypadł mi do gustu. Ahh, trzeba poczekać, aż będą w moich okolicach. :P
    Pozdrawiam :)
    NikkiNina

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, tak codziennie, lubie wlaśnie na to Twojego bloga. Ile można patrzeć na eleganckie sukienki i szpilki na co dzień tak się nie ubieramy, więc nie wiem po co niektóre blogerki takie wystrojone stylizacje w kółko zamieszczają, no chyba, że są jakimiś księżniczkami co tak chodza na co dzień. PS Tez jestem z Bydzi wiec wiem jak jest zimno np dziś wieczorem myślałam, że zamarzne, mam takie troche glupie pytanie czy nosisz juz rajtopy pod spodnie, bo ja już pare razy mialam w tym dzis, ale jestem ogolnie okrpnym zmarzlakiem i postanowilam sie hartowac i nie wiem czy to nie za wczesnie, niby jest -6 a odczuwalna podobno -12, ale ja to moglabym jak balwan opatulona chodzic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Dziękuje za miłe słowa:) Nie ja nie noszę rajstop, nie lubię pod spodnie :)/:*

      Usuń
  12. Gratuluje zdania prawka! Miałaś szczęście, że załapałaś się jeszcze w tym roku przed zmianą programu zdawania.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hejka.. widzę że masz już doświadczenie w prowadzeniu bloga. Więc moze wejdz na mojego bloga modowego!!! mam 13 lat i dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem!!! ZAPRASZAM www.kropkam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz!
    Pięęęęęękna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna, pozytywnie nastawiona do życia dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń