sobota, 3 listopada 2012

DRESS

Sukienka - TBSPORT | Buty - DEICHMANN | Torebka - OASAP


Dawno mnie tutaj nie było w żadnej sukience. Dzisiaj odsłona nieco elegancka. Sukienkę otrzymałam już baardzo dawno, jednak do tej pory nie miałam kompletnie wizji co do niej. Wydaje mi się ona bardzo 'grzeczna' :) Sukienka w zasadzie tworzy całość, nie potrzeba do niej zbyt wiele rzeczy, dodatków. Dlatego dobrałam tylko czarną torbę. Jak wam się widzi taki zestaw? Stwierdzam, że muszę zakupić jakieś sukienki, a najbardziej chodzi za mną czerwona i to od bardzo dawna! O tak :) Pozdrawiam :*

21 komentarzy:

  1. ja jestem fanka prostych sukienek i falbanki, kokardki itp mnie nie przekonuja, ale torba mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo elegancko:) przypominasz mi młodziutką gwiazdę Demi Lovato - jak miała takie ciemne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam tego typu sukienki - a charakter zawsze może nadać jej np. rockowymi dodatkami :) fajna torba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Ja też chcę sobie kupić jakąś sukienkę, bo uwielbiam w nich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor ma ta sukieneczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor nalezy do moich top 5, więc nie może mi się nie podobac. Poza tym ślicznie wyglądasz w takim kobiecym wydaniu:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladnie wygladasz;))
    kolor swietny;d
    i w wersji eleganckiej prezentujesz sie bardzo na plus;)
    zapraszam pod moj (Miss Independent) nowy adres bloga http://aktorka-milionaform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nietypowy kolor, ale ładnie Ci w nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka ;)
    obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam talka sukienke tylko bezowa;) slicznie wygladasz;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń