wtorek, 20 listopada 2012

20.11.2012

Przybywam do was z nowym zestawem. Dzisiaj o dziwo było zaskakująco ciepło, więc można było sobie pozwolić na lżejsze ubranie. Postawiłam na wygodę z nutką elegancji. Połączyłam zwykłe trampki i jeansy z koszulą i sweterkiem. Jako dodatek dobrałam czapę, która wprowadza do stylizacji nieco humoru :) Jak wam się widzi całość? Zapraszam was serdecznie do sklepu avaro gdzie możecie znaleźć genialne buty! Pojawiło się tam sporo nowości, więc jest w czym wybierać. W tym tygodniu mam trochę luzu. O ile próbne matury można nazwać luzem. :-) Hm.. a już w poniedziałek egzamin na prawko! Dni są strasznie krótkie, szare i ponure.. Przyznajcie, że w takie dni nic się nie chcę. Czekam na pierwszy, potężny(!) śnieeg i tą atmosferę świąteczną. Zostawiam was ze zdjęciami i przesyłam buziaki :-*

Czapka / PAMAMI    Sweterek / AVARO     Koszula / SH     Naszyjnik / AVANTISKLEP    Spodnie / NO NAME    Trampki / CONVERSE    Torba / OASAP

23 komentarze:

  1. Do świąt jeszcze troszkę...:)Bardzo podobają mi się spodnie:) Są rewelacyjne!
    Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  2. http://allegro.pl/show_item.php?item=2809144492

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka, sweter i naszyjnik rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie dzis wyjatkowo zimnooo;/
    piekny kolor sweterka;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czapka, mryyyy! chodzi za mną i chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza czapeczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje. Będę zaglądała tu częściej ;) Ja dopiero zaczynam, jeśli masz ochotę zapraszam do mnie http://give-me-fashion.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja :)zapraszam na mojego bloga http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. aww you look fantastic!This sweater looks absolutely amazing with those pants!and the hat is stunning!!

    OdpowiedzUsuń