wtorek, 2 października 2012

ZABAWA Z MODĄ


Bluzka - CASUAL      Spódnica - PARTNERSA      Botki - YESWALKER      Bransoletka - MYLITTLEANGELS


W tym zestawie chciałam coś przełamać a mianowicie. Spódniczka. Zazwyczaj kojarzy się nam z czymś eleganckim, że muszą być do niej dopasowane buty, najlepiej szpilki czy balerinki. NIEKONIECZNIE. Jak widzicie połączyłam je z dość ciężkimi(chodzi o wygląd) botkami. Myślę, że to mi się udało. Nie zawsze trzeba stawiać na klasyczny wygląd. Moda jest po to aby się nią bawić - w 100%! Natomiast reszta już dopasowana, czarna bluzka - nietoperz i spódniczka w paski. Co myślicie o tym zestawie? Dobrze to połączyłam? 

Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. Świetny, wczesnojesienny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się Twoje buty :). Są cudowne! Do tego świetnie połączyłaś luźną bluzkę z ołówkową spódniczką :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit ;-) cudnowne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie bardzo podobaja mi sie te spodniczki;) takie bialo czarne paseczki;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, świetne buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca bluzka, fajnie wygląda z obcisłą spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie! świetna stylizacja!
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. udana stylizacja

    P.S zapraszam http://www.facebook.com/SkullIsCoolJewelry

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna kurtka! Pięknie pasiak leży! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódniczka :))

    pozdrawiam i zapraszam do mnie, fox--trap.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny outfit. ;)
    -------------
    W związku z tym że oczekuje obserwacji za obserwacje chciałabym zapytać czy obserwujemy się nawzajem? Ja już cię od dłuższego czasu obserwuje ale zapomniałam spytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wszystko wygląda ;)Piękna spódniczka *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. mam identyczną spódniczkę z h&m! zestaw idealny, nic bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz :) świetne masz buty!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń