wtorek, 30 października 2012

USZATKA


Czapka - ASOS | Kurtka - F&F | Komin - PAMAMI | Bluzka - MULTIHURT | Spodnie - TOPSHOP | Trampki - CONVERSE

Witam :* Już dość dawno nie było żadnego zestawu, więc dzisiaj oto się ukazuje wam. Pogoda coraz bardziej nam nie sprzyja. Wyciągamy z dna szafy wszystkie szaliki, kominy, czapki i rękawiczki. Najlepiej by było gdyby były one kolorowe. Warto ożywić sobie tą smutną atmosferę, chociażby kolorami :) Co do zestawu, to typowo - wygodny :) Jeansy, sweterek i trampki ♥ Przed nami dłuugi jesienny weekend, więc wyczekujcie kolejnego zestawu. Kompletnie nie mam pojęcia co mam do was jeszcze napisać, nie jestem w tym dobra.. także ściskam was mocno! :*

31 komentarzy:

  1. czapka super:D w trampkach chyba bym sie zatrzepała na śmierć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe moja babcia jeszcze w zeszłym tygodniu chodzila w czółenkach z paskiem z tyłu i gołą piętą... ubrała botki tylko dlatego żeby głupio nie wyglądać. Dodam, że nawet jak jest mróz chodzi w spódnicy jakies 10/20cm za kolano i cienkich rajstopkach.

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest najlepsze - mega pozytywne :). Poza tym - urocza czapa!
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aa nie zimno w conversach?:D śliczna czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde, ta uszatka za mną chodzi, a jeszcze ty swoją pokazujesz, jest taka urocza, awww <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka dodała tej stylizacji 'smaku' :) Jest świetna, od razu zwróciłabym na Ciebie uwagę na ulicy ;)
    Pozdrawiam,
    MEG

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodka czapeczka <3 bardzo ci w niej do twarzy ;)
    ja właśnie poszukuję takowej czapki (bodajze jest w h&M), ale w panterkę ;)

    Dziekuję za obserwowanie mojego bloga i zapraszam na odwiedziny,gdyż pojawiła się nowa notka z wykonaną przeze mnie sesją fotograficzną w stylu pin up ;)

    xoxo
    heroineofdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. plus za czape i trampy ;) świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka bardzo mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna jestes! ;) obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna czapeczkaa <3
    converse ♥
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczą masz czapeczkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarzowa i słodka uszatka ;)

    Zapraszam do siebie! Na zakupy i promocje!
    :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw i a ta czapka jest przee ... ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń