niedziela, 7 października 2012

ME


Sweterek - OASAP    Torebka - GOODLOOKIN     Spodnie - PULL&BEAR    Buty - ZALANDO


I jak wam się widzi taki zestaw? Sweterek od OASAP stał się ostatnio moim ulubionym :) Pasuje bardzo do jasnych rzeczy przez co możemy ożywić tę jesień! Przypomina nieco ponczo - ale nadal jest to sweter. Torba jest baardzo pakowna, czyli coś na plus. Bo wiadomo, że w kobiecej torebce musi się znaleźć generalnie wszystko. Firma dobrze nam wszystkim znana DIVERSE. Na jesień idealna! No i butki, sztyblety. Bardzo lubię ten rodzaj butów i lubię je nosić. Mają genialny kolor przez co pasują także do wszystkiego. Jeszcze nie raz się tutaj z pewnością pojawią. Zostawiam wam zestaw do oceny, miłego tygodnia :* Widzimy się przy następnym zestawie, chyba że wolicie co innego? :)


26 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw. Zakochałam się w tym swetrze! Chyba znajdę sobie taki o podobnym kroju :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z poprzedniczka, tez lubie takie swetry;-) cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten zestaw ! ;)
    A sweterek wymiata ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek ale to już przecież wiesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter strasznie mi się podoba! Buty mnie zachwycają! O wiele lepiej u Ciebie wyglądają zdjęcia w pionie :) :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter ma świetny krój i wzór ;) Torebka jednak mi się z całością gryzie i wydaje mi się że zupełnie nie pasuje ...

    OdpowiedzUsuń
  8. odpowiedz na pytania na fs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, wszystko świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny sweterek i buty :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mi się marzy ten sweterek, piękny ejst! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no fajnie sweter się spasował z butami, mam już czarne sztyblety, a ty kusisz beżowymi...

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za tego typu swetrami;)
    ale ogolnie zestaw bardzo fajny;0

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweter :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! :)) Bardzo podoba mi się sweter i buty :))

    OdpowiedzUsuń