sobota, 20 października 2012

ME AGAIN


Sweterek - MARZUSS   Top - H&M    Bransoletka - OASAP    Spódnica - SH    Podkolanówki - NO NAME     Buty - YESWALKER


Wiiitam was po dłużej przerwie, musicie mi to wszystko wybaczyć - niestety brak czasu - klasa maturalna, prawo jazdy - robi swoje. Będzie mnie tutaj teraz baardzo mało, ale nie zniknę całkowicie. Zdjęcia robione wczoraj - pogoda cuuudowna jak na 19 października! Ciepło, słonecznie przez co można się lekko ubrać :) Sweterek ostatnio mój ulubiony, pasujący do wszystkiego. Spódniczkę widzieliście już nie raz. Dodatkiem jest żółta bransoletka nooo i buuuty! Trampeczki z ćwiekami są cuuudne! Jak wam się podoba? Buziaki! :*

18 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz , buty z ćwiekami bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny set , masz świetne buty z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne trampki,ale nie podoba mi się cały outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy, oryginalny zestaw, ładne buty :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) podobają mi się buty! jednak na Twoim miejscu założyłabym gładkie zakolanówki :)
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajjj jak fajnie! Buty są po prostu obłedne! Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oddaj mi figurę ! ;) super zdjęcia i strój

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolanówki jakoś do mnie nie przemawiają... Ale reszta zestawu jest boska! Szczególnie sweterek i trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się podobają Twje buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia!
    Podkolanówki..♥

    OdpowiedzUsuń
  11. białe zakolanówki?! jacie, niby kiczowato, ale jak... FAJNIE!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się :) świetne podkolanówki i spódniczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mi się podoba :D
    zapraszam do mnie oraz do obserwowania!:) - urodzinowy post :)

    OdpowiedzUsuń