środa, 10 października 2012

BYDGOSZCZ


Dzisiaj zdjęcia jak widać nieco inne. Przedstawiam wam Bydgoszcz! Być może nic o tym mieście nie wiecie i  nigdy nie byliście. To tutaj macie okazję ujrzeć skrawek miasta. A dokładnie stare miasto, wyspę młyńską i bydgoską operę. Zdjęcia robione jakiś czas temu, kiedy było jeszcze ładnie i słonecznie. Udało mi się wtedy uchwycić co nie co, w dobrym świetle. Świeciło słonko i widać wszystkie uroki. I jak wam się podoba? Coś was szczególnie urzekło? :) Piszcie! Teraz trochę pomarudzę.. na dworzu strasznie zimno, wietrznie.. masakra! Na szczęście jutro dwa dni wolne od szkoły - wycieczka klasowa. Trochę rozrywki, no cóż.. to do następnego :-*

27 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia !

    chyba nigdy nie byłam w Bydgoszczy...

    tylko przejazdem...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jakoś zdjęć! ;o Co to za aparat? Aż chcę się patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce, a te kłódki- świetna sprawa :) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie;))
    Nigdy nie bylam, ale teraz juz wiem ze na stowe sie wybiore;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam tam nigdy.. ale zdjęcia są genialne ! (; rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie byłam w Bydgoszczy :) a miałam być w te wakacje.
    wygląda bardzo sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze chciałam mieć taką kłódkę miłości :>>>

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Bydgoszczy, faktycznie Wyspa Młyńska to jedyne urokliwe tam miejsce. Miasto jak miasto - dla mnie za duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba byłaś TYLKO na Wyspie Młyńskiej, bo urokliwych nie brakuje naszemu miastu, no chyba, ze ktoś szuka tylko i wyłącznie odrestaurowanych i upiększonych miejsc. W Bydgoszczy jest wiele urokliwych miejsc które nie jedno widziały, trzeba tylko chcieć je znaleść, bo w w przewodniku niekoniecznie są.

      Usuń
  9. w Bydgoszczy byłam, bo podróżuję dość często... niestety w większości tylko w granicach naszego kraju.
    a co do zdjęć, to są cudne <3
    mają taki niesamowity klimat... aż chce się patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. MOJA UKOCHANA BYDGOSZCZ !!! KOCHAM CIE ZA TEN WPIS, GDYBYM MIAŁA CZAS I ZNAŁA SIĘ NA ROBIENIU ZDJĘĆ ITD ZAŁOŻYŁABYM BLOGA I NASZYM MIEŚCIE!!! Jeszcze dwa lata temu byłam jak większość bydgoszczan obojętna na miasto i mówiłam, że nic tu nie ma i nic się w nim nie dzieje. Odkąd ukończyłam praktykę w Wydziale Promocji Urzędu Miasta oraz napisałam prace licencjacką na temat historii miasta moje perspektywy zuuuupełnie się zmieniły, teraz jestem Bydgoszczomaniaczką ;p ;p ;p uwielbiam te kamienice z duszą, Wyspę Młyńską, Myślęcinek, Tramwaj Wodny - Słonecznik, Stary Kanał Bydgoski, Długą i Gdańską a ostatnio również Dworcową, jestem zakochana w Sielance i Bielawach itd itd POLECAM GORĄCO IMPREZĘ COROCZNĄ STER NA BYDGOSZCZ I OGÓLNIE WSZYSTKIE IMPREZY KTÓRA SIĘ ODBYWAJĄ np. marsz kapeluszników, imieniny Leona Wyczółkowskiego na Wyspie Młyńskiej, babie lato itd JESZCZE GORĘCEJ POLECAM STRONĘ https://www.facebook.com/BydgoskieCentrumInformacji?ref=stream oraz https://www.facebook.com/wspominajbydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Bydgoszczy, ale na zdjęciach wygląda bardzo zachęcająco, ciekawie i barwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno z najładniejszych miast w Polsce ;) Świetne widoki *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia ;D Bydgoszcz- piękne miasto ;d!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ukochana Bydgoszcz! Wszystkie zdjęcia są ładne, ale pierwszym jestem po prostu zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful Pics!!! I love them!!! Greetings Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w Bydgoszczy ; )
    Ale chcę zwiedzić je bardziej szczegółowo! ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne zdjęcia, stare miasto na prawdę macie cudowne!
    ejj ja chce do Bydgoszczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio na plenerze również udało mi się załapać kilka ujęć z ładnego miasta, w którym mam zaszczyt mieszkać. Jak mogę, to podlinkuje:

    http://vtomasz.in/fotografia/plener-na-wyspie-mlynskiej/

    http://vtomasz.in/fotografia/plener-na-wyspie-mlynskiej-fot-p-szkopiak/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miasto i... najpiękniejsze niebo nad jego dachami :)

    OdpowiedzUsuń