wtorek, 25 września 2012

WELCOME AUTUMN!

Przedwczoraj powitaliśmy kalendarzową jesień. Przyszła do nas nagle, znienacka, nikt jej nie zapraszał. Nadszedł czas na zimne, jesienne spacery pośród szeleszczących, kolorowych liści. Czas na marznięcie, podciąganie nosa, ciepłą herbatę i wieeeeeeeelkie swetrzyska. Ulubiony serial i ciepły koc. Czas na przyzwyczajenie się do niskich temperatur i wieczorne przemyślenia. Ale, nie zawsze musi być tak pesymistycznie, pochmurnie i szaro. Wystarczy na maxa ożywić swoją garderobę ciepłymi jesiennymi kolorami. Pomyśleć może o nowej parze kolorowych, ale wpisujących się w trendy, butach? A może nowy sweter w ciekawe printy? Kurtka? Kolorowe dodatki - czapka, szalik? Zdecydowanie takk, polecam każdej z was. Poniżej przedstawiam wam drobną listę ciuszków, którą z wielką chęcią przygarnęłabym na tą jesień. Wszystkie pochodzą ze sklepu UDOBUY. Oraz mam dla was kilka inspiracji.... jesiennych. Całuję :*


19 komentarzy:

  1. póki co u mnie jest ta piękna złota jesień :) i oby tak zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się jak najbardziej podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje! <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. starbucks coffee is perfect for fall ;)

    www.circlemotel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W pewnością przygarnęłabym ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja upatrzyłam sobie fajny sweter... na bazarku ;) Mam nadzieję że jak w tym tygodniu się po niego wrócę to jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze Ci nic nie dali a Ty im reklamę robisz? ja nie. czekam najpierw na towar ;) wystarczy, że umieściłam ich banner.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne sweterki, szczególnie 2

    http://magdallenastylle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek w czarno białe paski strzał w 10 !

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałoby mi się takie sweterzysko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkim swetrzyskom bardzo bardzo na tak! Ja już sie wyposażyłam w pierwszy a do tego olbrzymi i bardzo ciepły szaliko-komin w kolorze brudnego różu :) Zaprezentowane przez Ciebie swetry mmmm świetne, az się człowiekowi ciepło robi :))

    OdpowiedzUsuń