sobota, 22 września 2012

W STYLU BOHO


Kurtka - F&F      Tunika - JIGLYS        Legginsy - CASUAL        Botki - CAMAIEU       Torba - KEIRA     

Zestaw w stylu BOHO. Tunika ma właśnie takie wzory. Ja mam ją spiętą paskiem, co tworzy już ciekawy efekt, bo jest bardzo duża. Do tego torebka w podobnym odcieniu i butki. Całość prezentuje się tak, myślę, że ciekawie :) I jak wam się podobają zdjęcia? Ja jeste zadowolona z ich jakości i wykonania. Myślę, że z dnia na dzień będą tylko lepsze i.. lepsze! Ale mamy już zimne wieczory brrr.. trzeba wyjąć jesienne ciuszki na wierzch i tworzyć z nimi kolorowe stylizacje co by nie było zbyt szaro! :) Do następnego! :*

31 komentarzy:

  1. to kompletnie nie dla mnie styl ale Ty wygladasz ladnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu fajnie tu :)
    dodałam do observe, mogę również liczyć na wsparcie?
    ja dopiero zaczynam, ale już niedługo wielkie boom u mnie ;)

    http://freakfrolicfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie :) Widać, że masz wyczucie stylu i nie jesteś (jak niestety wiele blogerek) ofiarą mody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka F&F jest z nowej kolekcji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to szkoda bo obecna kolekcja raczej słabo wypada

      Usuń
  5. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. stworzyłam zestaw z podobną kurtką, ale w zupełnie innym stylu, fajnie jest porównać sobie takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wyglądasz, doskonała sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknyy zestaw ! <33
    torba jest piękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. oo a ja kupiłam maxi w taki wzór ale niestety okazała się na mnie za krótka, może dokupię tunikę i przedłużę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna tunika !!!

    bardzo podoba mi się ten look !!!

    jest taki jesienny !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka i kurtka są cudowne.Ja zrezygnowałabym tylko z legginsów ale i w nich wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejj...genialnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealne połączenie kolorów, świetna jest ta tunika! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny outfit :D, masz ładną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zestaw i bardzo ładna dziewczyna na zdjęciach:) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń