wtorek, 18 września 2012

SKEJT


Okulary - FIRMOO    Kurtka - F&F    Bokserka - BERSHKA   Torba - KEIRA    Spodnie - AVARO   Trampki - CONVERSE

Witam was po dłuższej przerwie, brak czasu robi swoje. Ale przybywam do was z nowym postem i stylizacją. Jest ona bardzo kolorowa. Łączy dwa style sportowy i glamour. Takich spodni z krokiem nigdy jeszcze nie miałam, ale powiem wam, że nie wszystkich one przekonują. Ja natomiast polubiłam je w 100% są baardzo wygodne i pasują do wielu rzeczy. Tak jak widzicie połączyłam je z moimi nowymi conversami - które również pokochałam! :) Shopper bag, od momentu kiedy pojawił się u mnie, nie rozstaje się z nim. Jest bardzo pojemny i ma ciekawy kolor. Jak wam się podoba takie zestawienie? Mam wam mnóstwo rzeczy do pokazania, co chwile przybywają jakieś nowości. Postaram się zorganizować jakoś czas, aby móc to wszystko tutaj ukazać. Buziaki! :*

30 komentarzy:

  1. Genialnie! Spodnie są ekstra, super pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na nie. Jedyne co mi się podoba to trampki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, jednak przyznam, że widziałabym tu inną torebkę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejże, skejcik się z Ciebie zrobił :) super galotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to razem wszystko wygląda, tu niby na sportowo ale torba nadaje troszkę elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama mam takie luźne spodnie i ubóstwiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam taki styl w wolne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie - http://modaluxx.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz! Doskonala sportowa stylizacja
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham te spodnie !!!
    no i piękna kurtka !!<33

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie połączyłaś style i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie, naturalnie ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie mają piękny kolor. :) Sandałki urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomyliłam strony. :D I źle skomentowałam (przepraszam) :*
    Spodnie nie w moim stylu, ale conversy boskie i torebka. :)

    OdpowiedzUsuń