środa, 5 września 2012

RED SHIRT


Koszula - SH     Torba - SHOWROOM    Spodenki - RESERVED+DIY     Balerinki - NO NAME

Zdjęcia robione wczoraj, dzisiaj już oczywiście pogoda się zepsuła. Wczoraj założyłam wygodne ciuszki, aby móc po południu pospacerować :) Czerwona koszula, i w ogóle wszystko co CZERWONE - love! Spodenki i butki już nie raz widzieliście. Jak wam się podoba takie zestawienie? Słuchajcie, teraz będzie mnie coraz mniej tutaj. ALE, to też nie oznacza, że was całkowicie opuszczam. Nie, nie :) Po prostu mam teraz sporo spraw na głowie: matura, prawo jazdy. (Oo właśnie za nie całe 2h, mam pierwszą jazdę :D) Także wybaczcie mi i do następnego pościaka (pewnie w weekend). Buziaki :*

24 komentarze:

  1. jestem w okularkach hihi♥
    koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, buty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz! Mi ostatnio również czerwień wpadła w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz boskie buty! I szorty! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną koszulę, przepiękne meliski jak i cała stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza ta bluzeczka :) I balerinki :) Jakoś tak też do czerwonego się przekonałam i poszukuje obecnie czegoś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buty i okulary! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci w czerwieni, podoba mi się koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenie życzę kochana na jazdach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. do twarzy Ci w czerwonym :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula i baletki :))
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki! <3 Ja za miesiąc/dwa też zaczynam jazdy ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień czerwieni!
    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć :) nie byłabyś może zainteresowana takimi butami z bershki ?:)
    założone tylko 1 raz i w dodatku na 1 godzinę ?:)rozmiar 38
    120zł albo 100 :))
    Proszę o odpowiedź na pocztę jak coś bo potem nie znajdę odpowiedzi w twoich komentarzach :) karolka0226@interia.eu
    http://i49.tinypic.com/33vdt8p.jpg%5B/IMG%5D

    OdpowiedzUsuń