środa, 12 września 2012

NEW IN

Hello! Jak sami zauważyliście zrobił się na blogu minimalny zastój. Oczywiście spowodowany mnóstwem prywatych obowiązków... szkoła itp. Ale, ale jestem i przybywam do was dzisiaj z moimi nowościami :) Oczywiście to tylko kilka rzeczy, ponieważ jeszcze czekam na kilka :) W weekend postaram się umieścić tutaj outfit. Ech, wakacje please come back!


Torebka w stylu shopper bag - KEIRA


Tuniko/sukienka - JIGLYS


Okulary przeciwsłoneczne - FIRMOO

Jeśli chodzi o okulary przeciwsłoneczne to uwielbiam je w każdej postaci. Jednak nie każde pasują do mojego kształtu twarzy. Więc wybór pozostaje niewielki. Poza tym mamy już wrzesień potem październik i tak dalej. Uważam, że nic nie stoi na przeszkodzie i okulary można nosić przez cały rok. Dostałam ciekawą propozycję od firmy FIRMOO. Jest to jeden z najpopularniejszych na świecie sklepów internetowych zajmujących się sprzedażą okularów korekcyjnych,ale nie tylko. Z pewnością znajdziecie tam coś dla siebie :-) W zestawie otrzymałam pokrowiec, szmatkę do czyszczenia i etui. Wszystko idealnie! :) Co więcej? Jeśli jesteś zainteresowany jakąkolwiek parą okularów, możesz ją mieć za DARMO :) Płacisz tylko za PRZESYŁKĘ. Więcej informacji tutaj. Ciekawe, prawda? Polecam w 100%! 

32 komentarze:

  1. Świetna torba <3 !

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba śliczna
    Fajny wzór tej sukienko-tuniki

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta torebka ;)))

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest cudowna!
    Zastanawiam się nad jej kupnem, ale martwi mnie to, że powoli staje się wszechobecna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Shopperek jaki cudny! A okulary do Firmoo sama uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. torba i okulary Firmoo są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest zaje*ista :D! Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. powiedz, jak się nosi torebkę, bo zastanawiam się nad jej kupnem. co do okularów - wybrałam identyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torba jest piękna! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest Mega
    http://www.facebook.com/fashion.shopping.inspiration

    mój blog
    http://fashion-shopping-inspiration.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. okulary fantastyczne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń