niedziela, 2 września 2012

KORONKOWA SUKIENKA


Kurteczka - SH       Sukienka - ZARA     Zegarek - ALLEGRO    Torba - CROPPTOWN     Koturny - AVARO


Pamiętacie jak pokazywałam wam moje nowości jakiś czas temu? Znajdowała się tam właśnie ta oto sukienka z Zary. W komentarzach pisaliście, że to ona  najbardziej przypadła wam do gustu. Dzisiaj nadszedł czas na stylizację w roli głównej właśnie z nią. Jest ona uszyta z koronki, pod spodem na halkę, aby nie prześwitywała. Nadaje się na każde okazje, na co dzień w jakimś fajnym połączeniu. Także można ją wykorzystać np. na jakąś imprezę/wesele :) Kolorowe koturny w kolejnej odsłonie, może tym razem kogoś przekonam? Biała, jeansowa kurteczka - kolejna perełka wypatrzona w second-handzie :) Torba pożyczona od mamy, a zegarek już znacie :-) Jutro do szkooły, hehe miłego :-*


43 komentarze:

  1. Śliczna sukienka.
    Jak zrobiłaś na dole ten LIKE na facebooka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz może na jakiej stronie, bo w googlach nie potrafię tego znaleźć ;/?

      Usuń
    2. Dziękuję :*. Jesteś wspaniała, że poświęciłaś mi chwilkę :*.

      Usuń
  2. mam bardzo podobną sukienkę. moja jest w kolorze pudrowego różu i nie ma rękawków ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna sukieneczka i fajna torba

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam taka w wersji białej, jednak ta jest ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo ta sukienka jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka♥
    i torba świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor sukienki jest po prostu cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej urzekły mnie buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka, ale kurteczka zupełnie do tego nie pasuje :<

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwają TRZY konkursy ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. omg ;oo zazdroszczę Ci tej sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przymierzałam ją, ale coś mi w niej nie pasowało. Ty wygladasz w niej swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne są. Wygladasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądasz, ale dla mnie numerem jeden jest torebka ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna sukienka, ciekawy kolor ;)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka rewelacja i ten kolor :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - na blog z dużą ilością inspiracji ze świata mody i nie tylko :) Z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki koronkowej w takim kolorze jeszcze nie widzialam, ale bardzo mi się podoba!
    Mój lasek:)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. czekałam na tą sukienkę w jakimś fajnym zestawie, jest cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna sukieneczka !!!

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion



    :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna ta sukienka! ;) Chociaż brakuje mi tu jeszcze jakiegoś mocnego koloru, który by z nią współgrał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna sukienka;)

    pozdrawiam:)


    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna! Mam podobną, ale miętową i na ramiączkach. ;))

    Zapraszam do siebie, napisałam przydatną notkę o tym, czy blogger rzeczywiście jest darmowy. Jeśli masz ochotę, to możesz wziąć udział w rozdaniu, do wygrania jest kosmetyczka z niespodziankową zawartością. ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna sukienka! ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza sukienka i świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka! W Zarze można znaleźć fajne perełki ;)
    Dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna sukieneczka, żywy kolor. Ładny ten cieniutki paseczek. masz styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. błagam cie sprzedaj mi ją :] rasta_farii@tlen.pl pisz :] naprawde chętnie ją kupie rozmiar S

    OdpowiedzUsuń