niedziela, 30 września 2012

BACK TO YOU


Koszula - SH      Spodnie - NO NAME    Torba - CROPPTOWN      Buty - BUTYOK    

Przybywam do was z nowym zestawem, ten jest typowo elegancki. Uwielbiam wszelakie koszule w kratkę, paski. Mogłabym je nosić codziennie no i pasują do wszystkiego, prawda? Czas na ciemniejsze kolory - jeśli chodzi o spodnie. Pastelowe i neonowe rzeczy powoli chowamy do szafy. Wyciągamy wszelakie czernie, brązy, bordo, zielenie. No i butki, te co mam ubrane są świetne! Bardzo wygodne, pomimo ich wysokości. No i bardzo cieplutkie, sprawdzą się w 100% w jesienne wieczory. Co sądzicie o tym zestawie? :) Widziałyście już te piękne kolorowe liście spadające z drzew, czekam aż będzie ich trochę więcej i śmigam na jakieś pomysłowe zdjęcia. Ooo tak! Do następnego, buziaki :*

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ;) fantastyczna torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest już jesiennie, i to bardzo:) urocze kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak można być tak ładnym? ;D
    genialny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milencia <3
    świetny zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule tego typu !

    OdpowiedzUsuń
  6. calosc bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyszło :) ja też ostatnio wybrałam się do lasu na zdjęcia :) klimat jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. pozazdrościć urody, ładnie Ci w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna zdjęcia-świetne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś taka ładna! A do tego cudownie się ubierasz. I wyróżniasz się spośród tłumu blogerek modowych :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty jesteś śliczna! Masz oryginalną, piękną urodę :)
    Takich brązowych, ładnych spodni szukam już od dawna, ale jak na razie nie znalazłam tych idealnych. Wyglądasz naprawdę świetnie, aż się dziwię, że nie widziałam Twojego bloga wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula. Podoba mi się połączenie jej z brązem. Duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) Genialne botki i spodnie ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. paski nie tylko w lato! jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygladasz rewelacyjnie;)
    wszystko swietnie sie ze soba łączy;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz piękne brwi! świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń