niedziela, 26 sierpnia 2012

TĘCZA

Przybywam do was z nowym postem :) Dzisiejszy zestaw trochę bardziej elegancki. Spódnica, bluzka plus do tego tęczowe koturny z avaro. Myślę, że całkiem fajnie to wygląda. Mimo, że jak pokazywałam wam te koturny w poście nowości, nie wszystkie byłyście co do nich przekonane. Jak jest teraz? W piątek pogoda była okropna, natomiast ja pozowałam do zdjęć 2 godziny w deszczu, widziałam je - efekt niesamowity. Czekam na nie i jak tylko je dostanę odrazu się z wami podzielę nimi. Zostawiam was ze stylizacją :-*


Bluzka - NO NAME      Spódnica - SH       Buty - AVARO     Kolczyki - BALETNICA

31 komentarzy:

  1. jakoś nadal nie przekonałam się do tych koturnów.. No ale jeśli Tobie się podobają. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się te koturny

    OdpowiedzUsuń
  3. koturny super :) a Ty ładna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koturny z Avaro sa rewelacyjne!: ) Buziaki, u mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszym słowie posta masz literówkę :P FAIL :D
    Średni zestaw, poprawne to wszystko, ale bez szaleństw.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie super zestaw :) na początku myślałam że to sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo podoba,szczególnie bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta spódnica i ta bluzka - świetny zestaw, a koturny... ładne, ale ciężko się do nich przyzwyczaić..
    Zapraszam: http://poocahontazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki widziałam kiedyś, jakoś wrażenia na mnie nie robią.
    Dużo osób je ma.
    Ale bluzeczka i kolczyki fajne.

    magg-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy ci się bardzo ładnie ułożyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne koturny, choć sama pewnie wolałabym kupić jakieś inne buty. Też myślałam, że to sukienka, super zestawienie, a Ty jesteś prześliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka Ty jesteś śliczna! :D
    oddaj mi buty! :D:D pliska! :p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look, bardzo ładna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzka:)

    bardzo ładny set;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka i spódniczka świetnie się połączyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do tej stylizacji to one mi w ogóle nie pasują (mimo iż same w sobie mi się podobają). A sam zestaw bardzo fajny. Taki skromny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja, buty też świetne

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetną podeszwę mają te koturny! Zresztą cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorowe, więc trudne do połączenia, ale u Ciebie jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czekm na zdjecia z sesji, na pewno wyszly rewelacyjnie;))

    OdpowiedzUsuń