wtorek, 21 sierpnia 2012

SIERPNIOWE NOWOŚCI

Ostatnio codziennie pojawia się tutaj nowy post, ale to chyba dobrze prawda? Dziś mam zamiar pokazać wam moje sierpniowe nowości. Czyli coś innego, nie tylko stylizacje :) Piszcie w komentarzach co wam najbardziej wpadło w oko! Ja najbardziej zadowolna jestem z koturn. Uwielbiam je w każdej postaci. Mimo, iż mam w nich prawie 185 i mogę patrzyć na większość ludzi z góry. Nie zrezygnuję z nich prze nigdy! :) Reszta ciuszków to już raczej jesienne zdobycze. Na naszą polską, złotą jesień - mam nadzieje - będą idealne. Tymczasem zostawiam was z kilkoma zdjęciami, a ja lecę oglądać plotkarę :-). Zachęcam do polubienia mojego profilu na facebook'u, tam możecie być ze mną na bieżąco!


Koturny - AVARO      Kurtka&Sweterki - SECOND HAND     Spodnie - PULL&BEAR


24 komentarze:

  1. Ja tez uwielbiam koturny- te z Avaro sa piekne :) buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne buciki.

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koturny są boskie ♥ reszta też fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koturny. Też bym z nich nie zrezygnowała. Te są ładne, kolorowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nowości, nowości ;) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty byłyby piękne ale ta koturna ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta koturna 'robi' całość :-).

      Usuń
  7. kuturny sa bardzo ciekawe, ale ostatnio jakoś zrażam sie do butów z odkrytymi palcami, gdyż uciekaja w większości palce zbyt do przodu, ale z pewnością nie we wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne koturny <3
    pastelowy sweterek jest śliczny ^.^
    obserwuje i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne te buty. Takie nietypowe bo przeważnie koturn jest jednobarwny a buty ze wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek śliczny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń