środa, 22 sierpnia 2012

LET'S GO

Noooo i dzisiaj mam dla was kolejny post♥ Tym razem stylizację. Staram się teraz wykorzystać czas na bloga, na maxa. Ponieważ w roku szkolnym będzie to zdecydowanie utrudnione. Chcę ten czas rzeczywiście poświęcić na naukę i przygotowanie do matury. Co do outfitu: strój typowo sportowy. Legginsy, biała bokserka, bejsbolówka i trampki. Prosto, wygodnie i efektownie. Takie jest moje zdanie. W takim zestawieniu czułam się bardzo swobodnie. I tak ubranym można wszędzie iść: szkoła, miasto a nawet 'pobiegać' do lasu :D Zostawiam was ze zdjęciami :-*.

Bejsbolówka - AWANTI     Top - C&A       Leggi - TK MAXX    Trampki - NEW AGE


49 komentarzy:

  1. Zestaw w sam raz do szkoły hi hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny outfit, taki na luzie :D Świetna bejsbolówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną masz baseballówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bejsbolówka, śliczna, ja mam czerwoną ;)
    No tak, zaraz szkoła, ja też muszę poświęcić się nauce...

    Zapraszam do mnie, na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bejsbolówka i conversy - idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit,ślicznie wyglądasz! ;*

    http://blueanyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza i trampki są świetne :)

    Pozdrawiam, O.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie! lubię ten styl ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bejsbolówka stała się tak uniwersalna, że zostało niewiele miejsc, gdzie nie wypada jej założyć :)
    ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny prosty zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i Twoja bejsbolowka genialne! ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po ile kupiłas bejsbolówkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w ramach współpracy :) sprawdź na stronie

      Usuń
  13. uwielbiam Twoją bejsbolówkę iiiii buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny,luźny zestawik;) super
    Buziak:*

    http://holdmelikeapillow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz racje, że ten zwyklaczek jest idealny do biegania, no to Milush w drogę! ;) dołączyła bym do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham taki styl, kocham takie polaczenia. Luźne, niepoukladane, idelane na wyjscie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć nie przepadam za strojami sportowymi, to Tobie z tego co widzę bardzo pasują :) Świetnie wyglądasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam taki styl;)

    świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny styl :D
    Zapraszam na konkurs, do wygrania ciekawa nagroda -->
    http://amadellaa.blogspot.com/2012/08/konkurs-bizuterianka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zestaw , podoba mi się bejsbolówka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie zestawy, kojarzą mi się ze stylem amerykańskim.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw :D sama tak często chodzę :D
    a buty świetne, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestaw :)

    http://tocolubiejuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się całośc, nawet bardzo! ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne trampy :):):)

    zapraszam do siebie: http://sylphdrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. proste zestawy są najlepsze :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bejsbolówka i buty wymiatają ! :D
    Hoho maturzystka ! :DD
    Powodzenia już życzę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. swietna bejsbolówka :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko porśba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bejsbolówka ;p

    Zapraszam : http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny outfit, taki na luuuzie :) buty są świetne:>

    http://youneedfashioon.blogspot.com/
    zapraszam i obserwuje:>

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny outfit, taki na luzie:) buty są cudowne<3

    http://youneedfashioon.blogspot.com/
    zapraszam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna bejbolówka! poluję na podobną od jakiegoś czasu ale nic godnego uwagi nie rzuciło mi się w oczy.
    ineeczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne fotografie, urocza Pani. Życzę powodzenia.
    Zdrowie i uroda

    OdpowiedzUsuń