poniedziałek, 20 sierpnia 2012

JEANS PLEASE

Na początku chciałam wam serdecznie podziękować za życzenia, miło mi :-) Dzisiaj mam dla was zaległe zdjęcia z 'mini sesji'. Zrobiłyśmy ją wraz z lovellyberry podczas pobytu na wsi. W zasadzie nie ma tutaj dużo do opisywania, założyłam jeansową sukienkę, którą upolowałam w second-handzie i balerinki. Całość utrzymana w kolorze niebieskawym. Sceneria także prosta. Mi się zdjęcia podobają, a jak wam? :-) Lubię się tak czasem pobawić!


Sukienka - SECONDHAND      Balerinki - AVARO


32 komentarze:

  1. Sukienka i balerinki rewelacyjne! Szczęściara z Ciebie, że wyszperałaś taką kieckę w SH :-)

    Pozdrawiam!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  2. jeee, jaka śliczna jeansowa sukienka, wyglądasz w niej cudnie :) kolczyki słodkie! do twarzy Ci w niebieskim wesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też lubię ten kolorek :)

      Usuń
  3. Slicznie .

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sorki, ale krój i kolor jak koszula nocna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zestawienie :) a próbowałaś spiąc paskiem tą sukienkę w talii? też może to fajnie wyglądać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, całkiem ciekawy pomysł! nie wpadłam na to, dzięki :*

      Usuń
  6. jesteś bardzo fotogeniczna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój fajny, ładny, prosty i przystosowany do pogody :) W takich upałach to tylko sukienki! Najwygodniej i najprzyjemniej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. sesja udana, a sukienka przeboska < 2

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy i dobrze wyglądający blog, zapraszam do mnie do dołączenia! Do tego jesteś bardzo ładna i masz świetny styl i swobodę w dobieraniu ubrań :) !

    yowloski!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz ! :)


    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia i ty też bardzo ładna. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zdjęcia :) noo i spóźnione życzenia urodzinowe :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. ale zazdroszczę sukienki! Przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jest! taka piękna i w SH kupiona, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna. strasznie mi się twoje buty podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznaa . ;)
    http://veronika-and-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń