piątek, 10 sierpnia 2012

IN THE COUNTRYSIDE


Gdzie byłam jak mnie nie było? Odpoczywałam, od wszystkiego i wszystkich. Spędziłam całkiem sypatycznie czas u babci na wsi wraz z lovellyberry ♥ Popstrykałyśmy trochę zdjęć, kąpałyśmy się w jeziorze, opalałyśmy i wieeele wielee innych przyjemności. Teraz wróciłam i mam dla was kilka zdjęć z 'mini' sesji :) Top to była zwykła biała koszulka, a ponieważ było mi w niej za gorąco wzięłam nożyczki i 'na oko' ją pocięłam. Kolczyki od baletnicy idealnie tutaj się wpasowały. W następnej notce outfit. Co sądzicie o zdjęciach? :)

35 komentarzy:

  1. jejj o,o zdjęcia są po prostu fantastyczne <3333 najbardziej podoba mi się drugie *______*

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :) też przydałby mi się taki odpoczynek na wsi!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem dlaczego, ale mi się nie podobają ale jak kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniało mi się dzieciństwo, kiedy na wsi spędzałam całe wakacje :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się fotki nie podobają. Bo jakieś takie dziwne wyszły, ale koszulka oversize jak najbardziej jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają na Tobie te kolczyki :) :D fajne fotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sesja ! super klimat :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa ładnie ładnie!
    kolczyki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonały pomysł na zdjęcia. luzacko, wakacyjnie..zazdroszczę!!:))

    lena

    OdpowiedzUsuń
  10. jakieżfajne wiejskie klimaty, nie zgadniesz ale ja również wczoraj nie mogłam się powstrzymać od wturlania się na taką belkę słomy będąc na Roztoczu ;d świetne są te zdjęcia! buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie! Całość bardzo na tak :)

    Zapraszam, u mnie ostatni !! dzień konkursu, którym do wygrania jest dowolna para butów:
    http://droppstyle.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-reneepl-giveaway_21.html

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne sa. :)
    zaprasam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. czuć wakacje! marzy mi się taka sesja na sianie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki brzuch to mozna eksponowac:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjecie rewelacja ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. niby nic nadzwyczajnego, a bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia, takie klimatyczne. No i strój idealnie pasuje do okoliczności :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyszłaś ;d


    Mam do ciebie pewną prośbę oto link do mojego bloga :http://ame-kitti.blogspot.com/ . Proszę Cię abyś przeczytała post ' MĘTLIK' i pomogła mi , oczywiście dużo cię nie kosztuję tylko klika kliknięć ale dla mnie to dużo znaczy . Z góry serdecznie ci dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne fotki ! I super okulary. / Taki wypoczynek jest każdemu potrzebny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem fajnie odpocząć :) Fajne masz kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia naprawdę świetne :) Bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog i ciekawe wpisy :)

    polecam także blog mojej kolezanki na temat kosmetyków
    http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. boskie zdjęcia!
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  24. radośnie! o to właśnie chodzi! ;)

    dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do obserwacji mojego
    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń