czwartek, 2 sierpnia 2012

AUGUST


Okulary - HIPPIESTYLE     Biżu - BALETNICA     Bluzka - MARZUSS    Spodenki - CROPPTOWN     Torba - SHOWROOM       Sandały - NO NAME

Witam was już w sierpniu, pozostał (już nie cały) miesiąc wakacji. Spędzicie go pozytywnie :) 30 lipca minął rok od kiedy dodałam tutaj 1 posta, co mogę powiedzieć? Jedynie wam podziękować za to, że wciąż jesteście tu ze mną :-) Co do zestawu.. tuniko/bluzka od marzuss (jednak wolę nosić ją jako bluzkę), spodenki, sandałki. Torbę otrzymałam od showroom'u i jest genialnia. Takiej na lato mi brakowało :) Biżuterią również jestem zachwycona. Baletnica - biżuteria hand made, znajdziecie tam wiele cudeniek, między innymi te, które wam tu pokazuje i inne, które pokazywać wam będę w kolejnych zestawach. Zajrzyjcie koniecznie na jej bloga :) Miłego :-*

45 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, bluzka jest super. :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo interesujący top, kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny topik ;)
    uroczo wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. oddaj mi te włosy ♥
    i najlepiej tą swoją świetną figurę...


    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. Bluzka mnie zauroczyła, jest bardzo ciekawa. Zakochałam się w Twoich włosach, są śliczne <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajny top :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ;D
    obserwujemy. ? Ja na pewno. ;**

    zapraszam do mnie ;D
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. boska torebka!
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam torby w takim stylu. Mam podobną. Muszę ją wyjąć i nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. serduszkowy pierścionek - moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy post! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa bluzeczka :) I fajne dodatki. Miałam na oku podobne okulary w House. Chyba jeszcze po nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;)
    zapraszam Cię na mojego bloga :)

    of-tribe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję roku blogowania !!!!!

    fajny strój !!!

    buciki prześliczne !!!!



    Pozdrawiam serdecznie



    MArcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łaa fajna torba:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny zestaw.
    Można wiedzieć po ile kupiłaś bluzkę>?

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknij w link marzuss i znajdź ją, nie wiem :) dostałam ją w ramach współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny outfit! wszystko bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znasz się z berry? Rzczej tak ! Ślicznie zapraszamy do nas Fox--trap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały zestaw bardzo fajny:) Zapraszam do mnie:) Dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli Ty dodasz mnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw i torba ;)
    Też taką chcę^^
    Gratuluję rocznicy! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog i stylizację ;). Będę wpadała częściej :)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie to wygląda, podoba mi się zestawienie kolorów. ; >

    p.s Obserwuję, bo zaciekawiłaś mnie swoją osobą. ; *

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie masz fajne spodenki ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny outfit ;)
    bluzka jest zniewalająca!

    OdpowiedzUsuń