wtorek, 28 sierpnia 2012

28.08

Cieszę się, że ostatnia sesja wam się spodobała. Pamiętajcie niebawem part 2! :) Jeżeli nie czytaliście na moim fan pagu, to napiszę i tutaj. Dzisiaj rozpoczęłam swój kurs na prawo jazdy, masakra jakie nudyy :DD 5 godzin siedzenia na teorii i tak przez 4 dni. No ale nic dam radę! Chcę już jeździć! Podobną koszulę, którą mam na sobie w stylizacji, chciałam zamówić na oasap dokładnie taką KLIK. Jednak po krótkim namyśle stwierdziłam, że podobną mogę znaleźć w lumpeksie! I tak też się stało, parę tygodni później znalazłam takową za 3 zł :) I jak tu nie kochać sh? :) Całość dość elegancka, tak mi się wydaję. Do tego moja nowa torebka z OASAP :) Zdjęcia wyszły dość dziwne, bo kombinowałam z ISO i tak wyszło o :| mam nauczkę. 

Koszula - SH    Spodnie - PULL&BEAR    Torba - OASAP    Sandałki - CCC

+ ZAPRASZAM WAS TUTAJ: KLIK :)

31 komentarzy:

  1. Świetny outfit :)
    I bardzo fajna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to współczuję, 5 godzin to zdecydowanie za długo
    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. prosty i uroczy outfit. ;3

    zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba ;) zamawiałam identyczna ale niestety zaginęła gdzieś w transporcie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny zestawik taki stonowany i mi się podoba ;)
    Ehhh.. znam ten ból z prawkiem też zaczęłam i nie mogę skończyć hehe xD
    ale jak już bd po teorii to jazda autem nie jest taka nudna wręcz czasami troche stresująca na początku (przynajmniej dla mnie) xD

    OdpowiedzUsuń
  6. spokojny zestaw - idealny na wyjście :)

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw świetny:) a co do prawa jazy, to 28 września lepiej nie wychodź z domu, bo właśnie w tym dniu mam egzamin na prawo jazdy i będę się rozbijać po Bydgoszczy hihi :)
    ale życzę powodzenia, obyś zdała za pierwszym razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta koszula ;p

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw ;) taki na uczelnie czy do szkoły, aby wyglądac na grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A to widzę na podobnym etapie jesteśmy ^^ Ja też się w końcu zdecydowałam na kurs. Ale u nas teoria po 3 godziny rozłożona na 1,5 tygodnia więc nie tak nudno. Dziś piszę egzamin i mam nadzieje, że jeszcze w ty tygodniu wsiądę do auta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygodnie i ładnie.
    śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula rewelacja;) i stylizacja świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula jest świetna <3
    a milencia wyglada ślicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super, porwałabym Ci torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. teoria szybko minie, a praktyka to sama frajda :P uwielbiam koszule wpuszczone w spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba i koszula wymiatają ! :)
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jaka jesteś śliczna ♥
    i również klik ;)!

    OdpowiedzUsuń