niedziela, 19 sierpnia 2012

18!

Hej kochani, dzisiaj jest mój dzień. Mianowicie 19 sierpnia 1994r. przyszłam na świat i dzisiaj kończę osiemnaście lat :) Czuję się z tym całkowicie normalnie! Teraz czas ponoć będzie leciał tylko szybciej i szybciej.. ale to się okaże. Póki co trzeba korzystać z życia pełną parą :-) Czego mogę sobie życzyć? Przede wszystkim skupienia i osiągnięcia celu w tym roku szkolnym oraz dobrze zdanej matury. Myślę, że teraz to jest głównym priorytetem. No i oczywiście spełnienia marzeń, bo marzyć trzeba! Zostawiam was tutaj z moimi wypocinami i życzę miłego i słonecznego dnia :-) Korzystajcie z ostatków!



27 komentarzy:

  1. Najlepsiejszego!
    a z tym czasem to prawda w 100% też niedawno miałam 18, a teraz już 21 mi stuknęło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dążenia do upragnionych celów, matury na 100 % i dostania się na wymarzone studia, a potem tylko z górki :) i żebyś zawsze patrzyła na świat przez różowe okulary - nawet gdy będzie trochę mniej fajnie - by uśmiech nie znikał nigdy na dłużej
    100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat! :) spełnienia marzeń :)
    pamietam swoją 18, nie mogłam się doczekać bo to dowód i te sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego :) Jesteśmy z tego samego rocznika '94 :) z tym, że ja w lutym świętowałam urodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pamiętam jak kończyłam 18 lat i też mi tak mówili, że czas po 18stce będzie płynął szybciej niż przez nią i powiem Ci, że jest w tym dużo prawdy;( tylko ubolewać ;D Wszystkiego najlepszego, spełnienia najskrytszych marzeń, dużo pokory i wiary w siebie !:) No i przede wszystkim zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego naaaaaajlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stooooo lat, stoooo lat niech żyje zyje naaam :)
    ps. tak w grucznie :D widzę z bydg. to się orientujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego naj, spełnienia marzeń i sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym miec znowu 18 lat ;D
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uu to wszystkiego najlepszego ;) Ja też nie czułam się w cale inaczej gdy z 17 zrobiło się 18. Dopiero po 20 te cyferki zaczynają tak sie szybko zmieniać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat :))
    Hehe to teraz tylko dowód odebrać i szaleć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego! ;)
    Spełnienia marzeń ;*
    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. spełnienia marzeń :) tez w tym roku obchodziłam 18 lat :D

    OdpowiedzUsuń