środa, 15 sierpnia 2012

15.08


Koszula - DIY    Bransoletka - CLOVER    Spodenki - STRADIVARIUS+DIY    Torba - SHOWROOM   Sandałki - NO NAME    Pasek - SH

Zdjęcia robione, gdy jeszcze było ciepło. Prosty i wygodny zestaw na co dzień. Pamiętacie mnie w zestawieniu z jeansami ombre? Te wyżej to są właśnie te same, tylko, że postanowiłam je skrócić i teraz mam mega szorty♥ W połączeniu z tą koszulą, myślę, że wygląda to ciekawie. Pogoda się zmienia i chyba czas kompletować, tak jak już widziałam na kilku blogach.. jesienną garderobę. Pozdrawiam :-*

27 komentarzy:

  1. Bardzo prosto, ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kociak ♥
    uwielbiam ten zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. odlotowy top. przeuroczy wręcz

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie są te spodenki , ♥♥
    ładna jesteś : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit :) Najbardziej podobają mi się buty .

    OdpowiedzUsuń
  6. Już miałam się zdziwić, że u ciebie tak ciepło dzis ;) Dopiero na końcu doczytałam, że to stare zdjęcia ^^ No cóż, miejmy nadzieję, że jeszcze przyjdzie letnia pogoda :) Podoba mi sie ta bluzeczka, jest urocza :)

    www.tuar-ceatha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochalam się w spodenkach:) zaczynam przerabiac szorty, wiec mam nadzieje, że chociaz troszke będa wyglądac jak te na zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne okulary! :D z resztą bardzo przyjemna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale genialne szorty, oooo jaaa, ja chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta bluzka - nie dosc, ze moja ulubiona kolorystyka to jeszcze wzor;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look!

    idealny na letnie ciepłe dni....

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne spodenki;)
    kolory są swietnie stonowane;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie Ci wyszły spodenki, są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne szorty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń