poniedziałek, 23 lipca 2012

TODAY


Okulary - 80's purple    Koszula - SHEINSIDE    Spodnie - TK MAXX     Torba - OASAP    Rzymianki - CCC

Witam was w ten (nareszcie) ciepły wieczór. Dzisiejsza pogoda była cudowna, oby już taka pozostała. Zestaw na dzis jest dość prosty, ale też elegancki. Zwiewna, kwiecista koszula z sheinside idealnie wkomponowała się do czarnej reszty. Przy okazji taką samą koszulę widziałam niedawno w ZARZE :) Torbę z oasap doskonale już znacie, więc przedstawiać jej nie muszę. Leginso/spodnie dorwałam ostatnio tk maxx za genialną cenę :) Znajdziecie tam mnóstwo markowych ciuchów w niskich cenach! Rzymianki z ccc mam już 2 sezon i póki co idealnie się sprawują :-) Mam nadzieję, że w następnym poście ukażę się w jakiejś sukience z poprzedniego postu. Do następnego :-*

50 komentarzy:

  1. widzę że nie tylko ja jestem fanką prostych outfitów :)
    przy okazji, tydzień temu byłam na wakacjach z rodzicami i była tam też dziewczyna która wyglądała identycznie jak ty ;O nawet miałam podejść i zapytać, ale weszłam na twojego bloga i przeczytałam że zaczynasz pracę więc stwierdziłam że musisz być na miejscu w Bydgoszczy. a szkoda bo zawsze fajnie by było pogadać i powymieniać się radami blogowymi :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna torba:-) I okularki - bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Szczególnie podoba mi się koszula i wspaniałe butki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i na pewno wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula jest cudowna, dużo dałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna koszula, w ogóle genialnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzeczka :) cuuudowna !

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna ta koszula :3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny look !!!

    koszula piękna!

    no i te okulary :)


    Pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula i bardzo fajne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję ;) U mnie też w końcu ciepło, fajnie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna koszula! :)

    http://theblondberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne :)
    obserwuję, i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się podobają okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna ta bluzka to takich zwykłych prostych spodni (czy tam leginsów xD) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! Bardzo mi się podoba ta kwiecista koszula!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula, super look ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie wygladasz! okularki idealnie pasuja do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna koszula ;))
    Zapraszam do mnie na konkursik i do obserwowania bloga ;)
    Konkurs: http://madameestelle.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. mega stylizacja! śliczna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz co Milush muszę przyznać, że w tej stylizacji bardzo mi sie podobasz ;)
    serio pasują Ci takie kolory, poproszę Cię częściej w takiej odsłonie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna, lekka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koszula bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz,bluzka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie dzisiaj takie goraczki, ze dlugi rekaw nie wchodził w rachube, ale wygladasz bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz ,świetny zestaw :)
    Może się poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna koszula /////////////////////////w wolnej chwili wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję ;* Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana otagowałam cię na moim blogu, zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. meeega mega koszula! świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam motyw kwiatowy, marzy mi się taka koszula <3 /k.

    OdpowiedzUsuń