sobota, 14 lipca 2012

OMBRE


Torba - ALLEGRO     Marynarka - AWANTI     Bluzka - SH    Spodnie - STRADIVARIUS + DIY    Buty - NO NAME

Witam was po krótkiej przerwie. W tygodniu nie mam zbytnio czasu na prowadzenie bloga, ponieważ pracuję. Te spodnie ombre zrobiłam już dość dawno kiedy był na nie 'szał'. Niestety efekt zbytnio nie wyszedł więc w nich nie chodzę. Aby dodać koloru stylizacji wybrałam czerwoną bardzo żywą marynarkę. Pasuję ona do wszystkiego♥  Zwiewna bluzeczka i lekkie buty, całość gotowa! I jak, podoba się wam? 



41 komentarzy:

  1. Super Ci wyszło to ombre. Spodnie wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może przejść kolorów dobrze nie widać, ale w takim zestawieniu bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz,a spodnie są cudne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, super efekt :)
    Aż sama pomyślę nad stworzeniem takich, coraz bardziej mi się podobają :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygladasz ;)
    ładnie wyszły ci te spodnie ;))

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest źle z tymi spodniami. Z tego co wiem, niektórym w ogóle nie łapie wybielacz (: zestaw wygląda naprawdę super (:

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszły świetnie! sama chciałam tak przerobić, ale troszkę się bałam. Dopiero stwierdziłam po twoich zdjęciach, że czas wziąć w dłoń wybielacz! :D:*

    OdpowiedzUsuń
  8. cute look, nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, całość bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze lubiłam Twoje przeróbki ciuchów ...
    a ta stylizacja to cudo <3 marynarka idealnie ją dopełnia, bez niej byłoby dużo mniej wesoło ;D

    zapraszam na nową notkę !

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. niczego sobie zestaw :) zwłaszcza czerwona marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne sa te spodnie :) Jednak ze starych jeansów mozna zrobic cos niezwykłego :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie strasznie mi się podobają! Zestaw boski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny zestaw, wszsytko do siebie pasuje! Ja zazwyczaj też tak związuje włosy;) bardzo ładnie to wygląda z dobrze wybranymi ubraniami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie tak:) fajna torebka! w ogóle fajny zestaw:D

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem fajnie wyszły Ci te spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobaja mi sie takie ombre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu nie wyszły? moim zdaniem fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie świetne i z marynarka tworza bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie spodnie :) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny zestaw! Aleś śliczna!!!!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny zestaw:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wyszły Ci podobnie jak moje, efekt nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ah, ta Twoja torebka! Jest wspaniała;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe spodnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń