sobota, 21 lipca 2012

LIPCOWE - NEW IN..


Sukienka - ZARA


Sukienka - OASAP


Tunika - MARZUSS


Szpilki - CCC

Powyżej widzicie moje lipcowe nowości. Jak już wcześniej wspominałam chciałabym je wam pokazać w outfitach, jednak póki co takiej możliwości zdecydowanie brak. Jak każdy (chyba) narzekam na pogodę. Mam tyle ciekawych pomysłów w głowie, które tylko czekają na realizacje. :-) Koronkowa sukienka z ZARY w kolorze limonkowym? Jest genialna. Sukienka z OASAP ma mega kolor i krój z modną w tym sezonie baskinką. Tuniczka od marzuss też ma ciekawy wzór. Jak wam się podobają moje nowości? Co najbardziej wam przypadło do gustu? :) Przypominam o konkursie, który trwa do poniedziałku :).

49 komentarzy:

  1. wszystkei 3 sukieneczki sa piekne!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki *.* Czekam na stylizację z nimi :)
    Zapraszam do mnie na nowy post, w roli głównej także sukienka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brk słów- sukienki są obłędne ;) kazda w innym stylu, ale kazda w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka z baskinką :) choć ta z Zary ma ciekawy kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie sukienki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka z Zary mistrzostwo!
    zapraszam do mnie
    www.ellsolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Limonkowa sukienka z Zary jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza sukienka jest świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka z Zary jest najlepsza. Uwielbiam koronkowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boska sukienka, nie dość, że koronka, to jeszcze neonek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza z oasap'u z baskinką <3

    zapraszam do obserwowania mojego bloga :)
    http://karolina-tworkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. $liczne te Twoje nowości ;)
    W szczególności pierwsza sukinka <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka z Zary jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienki są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w pierwszej sukience . ♥
    ma niesamowity kolor .

    camy-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ta trzecia sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza sukienka jest naj.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham sukienki :D Twoje nowości świetne! bardzo mi się podoba szczególnie ta czerwona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza sukienka jest genialna ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. nosiłaś już może tą sukienkę z MARZUSS? Bo zastanawiam się nad jej kupnem, ale nie wiem czy nie jest za krótka i ogólnie jak leży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sięga do połowy uda, ale ja mam 175 więc wiesz :P

      Usuń
    2. no ja mam 162 w kapeluszu więc mi powinna być w miarę ok, dzięki za odp :D

      Usuń
  22. nie zgadniesz,ale ostatnio własnie wpadła mi oko ta sukienka z zary, ale oczywiście rozmiar nie pasował, kurcze świetna jest pewnie szczególnie ze względu na ten kolor, no szczęściara ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie sukienki ciekawie uszyte i w bardzo fajnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tą zieloną sukienke widziałam w gazecie za 199zł chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem możliwe, ja dałam za nią 150 :-).

      Usuń
  25. ta zółta z koronką skradła moje serce ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne, wspaniałe rzeczy! Czy możesz powiadamiać mnie o nowych notkach w komentarzu? Przez 'obserwację' nie wchodzę ;) http://www.karinmarschall.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej;)
    Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu.
    Do zgarnięcia KOPERTÓWKA!
    http://dzastalandia.blogspot.com/2012/07/giveaway-z-bambuskowa.html

    a w ogóle te sukienki są BOSKIE!! Nie wiem, która najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w butach i 3 sukience *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienki mnie zauroczyły :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń