niedziela, 8 lipca 2012

FREE FALLIN'


Sweterek - AVANTISKLEP     Bluzka - ELISABEST      Spodenki - H&M       Buty - AVARO

Zestaw dość kolorowy. Pastelowy sweterek w kolorze pudrowego różu sprawdza się świetnie. Nadaję się do wszystkiego: spodni, spodenek, spódnicy a także do legginsów, ponieważ jest on dość długi :) Chabrowa bluzeczka pensjonarka ma cudowny kolor jak widać!  Do tego baleriny w podobnym kolorze. Zestaw gotowy :) Wybaczcie moją 'szopę' na tych zdjęciach, ale takie już mam włosy :| Miłego dnia :-* 


34 komentarze:

  1. bardzo przyjemny zestaw :) cudnie połączyłaś strój z dodatkami , tworząc znakomity efekt :)kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu - nic dodać nic ująć :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka ! i szorty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło Ci to zestawienie kolorów, sama na lato też często sięgam po szorty:)

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie próbowałaś włosów kiedyś prostować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że próbowałam, ale to trwa długo jeśli chodzi o moje włosy. A po za tym niszczą się od prostowania :)

      Usuń
    2. Według mnie ślicznie w takiej "szopie" :))
      cudny zestawik <3

      Usuń
  5. Ale śliczna koszulka! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś!!
    obserwuje i liczę na od wzajemnie nie ;)

    Zapraszam http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz!!! ;) Boskie połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o taką samą bluzkę ma Kinga, kolor ma genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja! Super spodenki. Nie było Ci gorąco w tym sweterku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja śliczna, podziwiam, że się nie spaliłaś w tym sweterku zważając na upały goszczące w naszym kraju (: a włosy może są puszyste, ale wyglądasz ślicznie (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw składający się z pięknych odcieni! Cudowne pastelowe kolory <3
    Najbardziej urzekł mnie różowy sweterek.
    Świetny!

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj na luzie widze :) Bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny, bo prosty zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosty zestaw na każdą okazje, perfekcyjny! :)
      http://karolinamellerphotography.blogspot.com/ -> zapraszam :)

      Usuń
  15. oj kolorowy kolorowy! :D Podobaja mi się te spodenki z H&M :D Chciałbym Cię zaprosić do mnie na rozdanie... Do wygrania książka z filmem na DVD "Mój tydzień z Marilyn". Czyż nie kusząca propozycja? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka super i włosy- jaka tam szopa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubie niebieskiego zbytnio, ale kazdemu w czym innym ladnie ;]

    zapraszam do mnie na www.fancyicon.blogspot.com ;] duzo inspiracji i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się strasznie ten ubiór ;) bravo!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny outfit. Najbardziej podobają mi się w nim spodenki.

    http://extranjera-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna koszula, podoba mi się TWÓJ blog ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodenki i buty !! <3

    zapraszam na nowa notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne spodenki ;>
    Zapraszam . ; >

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń