środa, 18 lipca 2012

COLORFUL


Kurtka - GEORGE       Koszula - NEW YORKER      Spodnie - C&A        Buty - OASAP

Zestaw kolorowy, typowo wiosenny - niestety nie letni. Pogoda wciąż nas zaskakuje i zdecydowanie nie pozwala nam na jakiekolwiek szaleństwa związane z ubiorem. Szkoda, ponieważ w mojej szafie przybywa sukienek w pięknych kolorach! Chciałabym je wam jak najszybciej pokazać, jednak póki co możliwości BRAK. Nie wiem co się stało z moim kokiem na głowie, trochę się przekrzywił i wygląda śmiesznie. Butki z  OASAP już znacie, bo nie raz się one tu przewinęły tak samo jak i jeansowa kurtka :) Do tego pastelowa koszula w drobne kwiatki i pomarańczowe spodnie. Całość wygodna - bo przecież oto chodzi. W rolę fotografa tym razem wczuł się mój kuzyn, dobrze mu poszło :) Kończę, przypominam wam o trwającym KONKURSIE. Uff.. dawno się tak nie rozpisałam :-) Buziaki :*

33 komentarze:

  1. fajny look:) świetne spodnie i kurtka:)
    uroczo Ci w tym koku:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobają mi się spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się spodnie. Oczywiście stylizacja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestawik ;) Ja ostatnio do wszystkiego dodaję dżinsową kurtkę ;)
    Podoba mi się twoja fryzurka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra kolorek spodni :) faktycznie ta pogoda nas nie rozpieszcza :/
    ale z drugiej strony upały po 33 stopnie był z kolei nie do zniesienia dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty ciekawe i fajnie wszystko ze soba polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wyglądasz :) pooba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe butki :) choć moim zdaniem te spodnie nijak nie pasują do tych butów, ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  9. poproszę:
    a) twoją figurę
    b) twoje spodnie *.*
    haha :*
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie i buciki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny kolor spodni, a buty sa rewelacyjne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdj ;d
    genialne buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te spodnie! ;))
    Miałam takie w tamtym roku to głupia sprzedałam ;P a teraz są hitem
    Świetnie wyglądasz, super stylizacja !

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja !!

    bardzo podobają mi się te spodnie :)

    no i buty - są cudowne !!!



    pozdrawiam serdecznie



    Marcelka Fashion BLOG


    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BUTY NAJLEPSZE!
    POZDRAWIAMY,
    VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą! :) ;*

    OdpowiedzUsuń