niedziela, 10 czerwca 2012

YOURSTYLE


Koszulka - YOURSTYLE     Spodnie - TOPSHOP    Buty - OASAP   Okulary - 80'spurple


Koszulki z ciekawym printem są bardzo modne w tym sezonie, i ja przygarnęłam taką. Do jeansów komponuje się idealnie. Co więcej? Te buty z oasap stały się moimi ulubionymi mimo ich wysokości :) 
Jeżeli jeszcze nie wiecie sklep yourstyle oferuje nam młodzieżową kolekcję ciuszków. A obecnie posiadają nową kolekcję LATO 2012, którą przedstawia promocyjny filmik:




Zachęcam do zapoznania się z ciekawą ofertą.
FILMIK ZDECYDOWANIE ZACHĘCA :))
Można się rozmarzyć!

43 komentarze:

  1. Buty buty buty!!! ;)
    throughmystyle-julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    I te buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w butach <3 omomom...

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym zestawie to bluzka góruje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty buty! świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno, oddaj mi te chude nogi!!! ;p
    swietnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi pasuje, tylko te buty nie bardzo mi "trybia" z tym :/
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty :)
    Zapraszam do siebie na konkurs !!!
    http://princess-beyonce.blogspot.com/2012/06/konkurs-konkurs-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. wróciłam po długiej nieobecności
    http://extranjera-historia.blogspot.com/
    zapraszam :***

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze piękna! :) kochana zapraszam na rozdanie, do wygrania podkład VERSACE :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ci w spiętych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. badzo, ale to bardzo fajne butki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bajecznie :) Ten set bardzo Ci pasuje :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jaką Ty masz super figurę *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ;) fajna bluzka, super buty ;) Obserwuję ! Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Bosie buty <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również buty się strasznie podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne koturny, ten kolor, ach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,
    extra bluzka ;D kolorek włosów twój czy farbowane ? Bo ja miałam jasny brąz ale sprawiłam sobie parę dni temu podobny do Twojego ;) na początku nie byłam przekonana i żałowałam ale coraz bardziej mi się podoba ;D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  20. ZACHWYCAM SIE BUTAMI MEGA PIEKNE! ZAPRASZAM DO NAS :)

    OdpowiedzUsuń
  21. TE BUTKI TO BYM CI BYŁA ZDOLNA UKRAŚĆ. ŚWIETNE ! :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne buty, widać że są wygodne. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. buty masz cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń