niedziela, 17 czerwca 2012

TRIP PO POZNANIU


Kto był ten wie, jakie to miasto jest piękne :) Powyżej przedstawiam wam kilka zdjęć z mojej piątkowo/sobotniej wyprawy do Poznania. Pierwsze zdjęcia to podróż pociągiem o 6.30, następnie pizza, wizyta na Starym Rynku, potem odpoczynek na ławce nad Wartą, wizyta na dworcu głównym w Poznaniu. Potem pętla ogrody, a na koniec impreza :) Mój outfit to bejsbolówka z awanti, szorty z H&M i trampki od newage. Wyjazd uważam za udany, zresztą jak każdy wyjazd tam. :) Miłego dnia :-*

34 komentarze:

  1. fajne zdjęcia, lubię Poznań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam się wybrać w najbliższym czasie do Poznania :D tylko nie wiem ile kosztują bilety na pociąg, ile płaciłaś za swój :) ?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam tam ,a taki sam mam zegarek tyko że biały :)

      Usuń
  3. w taką pogodę wycieczka to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wyprawa udana!:) A pizza mniam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką masz słodką buźkę na 3 zdjęciu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, byłaś fajnie ubrana ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia:) chciałabym się wybrać do Poznania:D

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz w kitku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia niecodzienne, przez to dla mnie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetneee zdjęcia, pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, fajnie, fajnie :) Jeszcze w Poznaniu nie byłam, ale mam zamiar :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia, i zazdorszcze jeszcze nie byłam nigdy w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój styl jest świetny!:)

    jak zwykle super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zdjęcia;) jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. strefa kibica zaliczona wczoraj??

    OdpowiedzUsuń
  17. Pijalnia wódki i piwa najlepsza:D !

    OdpowiedzUsuń
  18. super taka wyprawa :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w poznaniu byłam tylko raz - przelotem, chyba trzeba to nadrobić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia:) jak spojrzałam na te z pizzą,to od razu zgłodniałam:P!

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Poznań jest na prawde śliczny. W szczególności kościołek, który znajduje się na rynku..:) Idealny na ślub...<3
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałabym NIC przeciwko takiemu wypadowi : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Poznan ! Moje miasto ! :)) Kocham je bardzo :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)
    Zapraszam na mojego bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zegarek <3

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń