wtorek, 26 czerwca 2012

THE SEA


Okulary - 80'spurple     Koszulka - PEPCO    Spódnica - ELISABEST    Trampki - OASAP

W weekend odpoczywałam jak widać... nad polskim morzem. Pogoda w miarę dopisała, można się było kąpać - i tak też zrobiłam :) Stylizacja 'plażowa' zwiewna spódnica, top ;) Widoki niesamowite, zdjęcia zresztą też. Dzisiaj wstawiam mój outfit, a w kolejnej notce trochę widoków z nad morza :) Do całości dobrałam trampki z OASAP myślę, że czasem warto przełamać stereotypy. Połączenie spódniczki z trampkami całkiem fajnie wygląda. :-)
MIŁEGO DNIA :-*

47 komentarzy:

  1. świetne masz te trampki *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ale Ci zazdroszczę tego morza!! super buty<3

    zapraszam do mnie na konkurs jeśli jeszcze nie bierzesz udziału:))

    OdpowiedzUsuń
  3. super trampy! i świetne widoczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyglądasz w tym zestawie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna spódniczka i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo fajnie:) ja też chcę już nad morze!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz. :))
    zapraszam do mnie na słodki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki przeszły już chrzest. ^^
    Bosko wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjecia:D

    zapraszam do obserwowania , duzo top dla mnie znacyz
    http://anniewayfashion.blogspot.com/
    bede wdzieczna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygladalas ;)) Buty fajne :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o. ale piękne trampki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jest 'całkiem' fajne a BARDZO FAJNE to zestawienie:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobre połączenie! trampki nadają charakterku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódnica, świetnie zestawiona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodniczka do trampek wyglada niezle ;) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko ! Prześliczne widoki, spódniczka i dżinsówka ! :)
    +zapraszam do mnie po długiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw,ja jednak wybrałabym delikatniejsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne połączenie pasków z kolorem czerwonym:) Ach! morze..

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba cały strój, ale najbardziej zamiast balerinek czy innych butów-trampki *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny outfit. :)
    świetnie dobrałaś trampki do spódnicy. :>

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się świetnie podoba to połączenie ! :D Trampki i sukienka *.* Właśnie spojrzałam na ilość Twoich obserwatorów '666' znaki diała ; oo :D Może chcesz zmienić na 667 ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne tramposzki masz. :D Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  23. nowy link bloga.
    przepraszam za kłopot!
    http://extranjera-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia stylizacja również :)
    Ślicznie wyglądasz :D
    Zazdroszczę weekendu nad morzem ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://molyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo się cieszę! i dziękuję:)
    wyglądasz bardzo fajnie, i te widoki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie!!!!!

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:* I ZAPRASZAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam podobne okularki rok temu ale mi się połamały nad czym do tej pory ubolewam :((
    mistrzowskie buty!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja! wszystko świetnie dobrane ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zdjęcia ! Oryginalnie i wakacyjnie :) Tenisówki są nieziemskie. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się połączenie spódniczki i trampek :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń