czwartek, 21 czerwca 2012

OUTFIT.


Bluzka - AVARO    Spódnica - SH     Torebka - CHIŃSKI      Buty - AMBRA

Outfit dokładnie z niedzieli, kiedy to jeszcze nie padało. :) Dziś za oknem mamy potop, halo 21 czerwca! CZAS NA LATO! Bluzka z pagonami od AVARO do tego czarna spódniczka, wygodne butki i torebka chanelka. Na koniec macie moje głupkowate zdjęcie haha :) 

Chciałam was zachęcić do udziału w konkursie, który organizuje OASAP. :) 
Do wygrania ciekawe rzeczy, tutaj link: KLIK

46 komentarzy:

  1. Świetna torebka i urocze butki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja;) U mnie też niestety lata nie widać;(

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w bluzce i butach, cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygladasz :))) Buty i torebka rewelka :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie 30 stopni dzisiaj :/
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widocznie mamy podobne gusta heh :D i widać równie mocno zakochana w torbie od nich ;D ale torebka która jest na zdjęciach jest równie śliczna, w ogóle bardzo ładnie wyglądasz w tej słodkiej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz w tym zestawie bardzo dziewczęco :) Jestem oczywiście jak najbardziej na taaak!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie leciutkie balerinki <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie kurczaczek na trzepaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna torebka, pamiętam jak kiedyś chciałam ją mieć... :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. extra zestaw ;) bardzo fajnie wyglądasz ;D
    zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  12. extra zestaw ;) świetnie wyglądasz ;D
    zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kok!

    u mnie giveaway, do wygrania sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne balerinki i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki ze słomą - uwielbiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię takie pikowane torby!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie pikowane torby!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :)
    U mnie niestety również cięgle pada :/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest koło Skarżyńskiego, w Fordonie? haha, mój chłopak tam niedaleko mieszka i poznałam okolicę :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. balerinkowe espadryle są genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny strój na co dzień :)
    zapraszam do siebie na konkurs !! zostały już tylko 3 dni !!!
    http://princess-beyonce.blogspot.nl/2012/06/konkurs-konkurs-konkurs.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna torebka! Fajny,miejski zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj, ślicznie :)
    Zapraszam na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczną masz bluzeczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, świetnie :) Masz nieziemskie nogi *.* I ładne buciki :P
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sorki za wyrażenie,ale outfit jest trochę " zwykły" , ale torba i buty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń