środa, 30 maja 2012

THE SECRET SOAP STORE


Seria pomarańcza z kurkumą.
Rewitalizacja - przywracanie do życia

Olejek pomarańczowy. Pozyskiwany jest ze skórki owoców drzewa słodkiej pomarańczy. Budzi uczucie relaksu, dobrego samopoczucia, łagodzi napięcia nerwowe, rozładowuje stres, pomaga przy bezsenności i depresji. W zastosowaniu zewnętrznym na skórę, olejek działa dezynfekująco. Polecany jest dla poszarzałej, mieszanej i tłustej cery oraz w przypadku cellulitu.

Kurkuma. To nic innego jak sproszkowany korzeń ostryża długiego, rosnącego w Azji kuzyna imbiru. Intensywny żołty barwnik z kurkumy nosi nazwę kurkuminy. Ta znana przyprawa może być wykorzystywana do leczenia wielu schorzeń. Dość wcześnie wykryto jej właściwości lecznicze, szczególnie w dermatolgii. Z uwagi na silny wpływ przeciwzapalny i antybiotyczny zaleca się używania kurkuminy przy trądziku, łojotoku, łuszczycy i przewlekłych, bakteryjnych chorobach skóry. 
(opis producenta)



Do testów otrzymałam małą próbkę żelu pod prysznic. Ma on bardzo intensywny i wyrazisty a zarazem ładny zapach. Barwa pomarańczowa, dobrze się pieni. Kosmetyk znajdziecie TUTAJ za cenę 18,99 zł. 
POLECAM!


Żel otrzymałam do testowania, dzięki portalowi urodaizdrowie.

19 komentarzy:

  1. wyobrażam sobie jak musi pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda kusząco i pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda tak naturalnie i ekologicznie, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanie jak dodać widget facebooka pod postem ? bo ja tego za chiny nigdzie nie mogę znaleźć, a widzęże Ty masz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, fajnie tuuu. :)
    mam pytanie. Zobaczyłam że jesteś blogerką na stronie E-RIBBON.PL Jak zaczęłaś 'współpracować' z tym sklepem, liczę na szybką odpowiedź, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada bardzo zachecajaco :) Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach pewnie jest cudowny :)
    Zapraszam :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam , że to soczek ale bym się czegoś takiego napiła ..
    Ale wygląda naprawdę cudnie ciekawe jak pachnie i czy dobrze oczyszcza skórę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie cudnie! Oczyszcza dosc dobrze. :)

      Usuń
  9. wygląda prześlicznie:)
    i pewnie też tak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda prześlicznie:)
    i pewnie też tak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomarańcza to orzeźwienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam pomarańcze!!!! <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń